Výuka k různosti - Výuka k různosti jako součást multikulturní výchovy a vzdělávání: Příklady dobré praxe využití výukové opory

Příklady dobré praxe využití výukové opory

Aktivizující metody ve výuce slohu

Text popisuje a hodnotí vyučovací hodinu českého jazyka a literatury z Plzeňské ZŠ a MŠ pro zrakově postižené a vady řeči. Pedagožka Irena Štychová vhodně využila některé složky výukové opory a funkčně je skloubila s dramatizací a prací s odborným textem. Výuka byla součástí přípravy na samostatnou slohovou práci žáků..


Využití struktury E-U-R ve výchově ke zdraví

Text o vyučovací hodině výchovy ke zdraví z Prachatické ZŠ, v níž pedagožka Jana Červenková vhodně využívá všechny možnosti výukové opory.


Dramatizace ve výchově ke zdraví

Text popisuje dvouhodinovku výchovy ke zdraví v Plzeňské ZŠ a MŠ pro zrakově postižené a vady řeči. Pedagožka Marcela Kulíšková ukazuje význam dramatizačních metod a reflexe při dosahování výukových cílů. Využila při tom výukové opory vzniklé v projektu Výuka k různosti.