Virtuální hospitace - MATEMATIKA a ANGLICKÝ JAZYK - Římské číslice a porovnávání zvířátek - Vzdělávání Ve 21. století: Evaluace - vyučujících:

Evaluace - vyučujících:

Hodina byla rozdělena na dvě části. Obsahem první – matematické – bylo téma římské číslice, druhé části – vedené v angličtině – zvířátka dědy Lesoně. Vzdělávací obsah matematiky byl pro žáky nový, se zvířátky se už setkali.

V první části měli žáci trochu problém s pochopením pexes římských číslic (pomůcka). Nepochopili hned, co je od nich vyžadováno. V praktické části, při práci v pracovních sešitech, bylo méně času na možnost kontroly práce žáků.

V anglické části si žáci procvičili slovíčka, ty už znají celkem dobře. Příklady, které v této části žáci počítali, byly obtížnější pro třeťáky, kteří to nemají až tolik zažité. Přesto žáci většinu příkladů zvládli a úspěšně je vyřešili.

V rámci hodiny se nepodařilo zvládnout vše, co bylo plánováno. Záměrem bylo např. i procvičování pomocí PC programů u žáků, kteří budou se svojí prací hotovi dříve, ale na to už čas nevyšel.  Hlavní cíl hodiny byl z pohledu vyučujících splněn, hodina se celkově líbila.

Hodina nebyla před natáčením nijak připravena.

Děti měly na konci hodiny na pracovní listy vyhodnotit pomocí jednoho smajlíku, jak se jim hodina líbila, a pomocí druhého, jak pochopily učivo. Tím, že paní učitelka nechala pracovní listy sebrat, mi vyfoukla vítr z plachet a tímto způsobem jsem již hodnotit hodinu nemohl.

Vzhledem k tomu, že se natáčení hodiny protáhlo víc, než běžná hodina, byly některé děti ke konci unavené (krásně demonstruje Anetka v první lavici).