Specifika vzdělávání žáků se sluchovým postižením - úvod - Průvodce upraveným RVP ZV: Doporučená literatura

Doporučená literatura

BARVÍKOVÁ, J. a kol. (2015) Katalog podpůrných opatření. Dílčí část. Pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu sluchového postižení nebo oslabení sluchového vnímání. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-4616-5 (tištěná verze), 978-80-244-4690-5 (elektronická verze). Dostupné z: http://inkluze.upol.cz/ebooks/katalog-sp/katalog-sp.pdf.
JEŘÁBKOVÁ, K. a kol. (2011) Školská integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3730-9.
LANGER, J. (2013) Úvod do pedagogiky osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3745-3.
LANGER, J. (2013) Komunikace osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN978-80-244-3674-6.
LANGER, J. (2013) Znakové systémy v komunikaci neslyšících. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3746-0.
LANGER J.; SOURALOVÁ, E. (2013) Výchova a vzdělávání osob se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3701-9.
LANGER, J. a kol. (2013) Technické pomůcky pro osoby se zdravotním postižením. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-3681-4.
NOVÁKOVÁ, I.; BARVÍKOVÁ, J. Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků se sluchovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého. ISBN 978-80-244-4517-5 (tištěná verze), 978-80-244-4680-6 (elektronická verze). Dostupné z: http://inkluze.upol.cz/ebooks/metodika-zp-sp/metodika-zp-sp.pdf.
PULDA, M. (2000) Integrovaný žák se sluchovým postižením v základní škole. Brno: Masarykova Univerzita.
STRNADOVÁ, V. (2011) Hádej, co říkám aneb odezírání je nejisté umění. Praha: Helix. ISBN 80-903035-0-1.