Specifika vzdělávání žáků se SVP a žáků nadaných ve SŠ
Aktuální témata
Úvod do tématu
Text zde.
Žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ)
Žáci s mentálním postižením
Charakteristika žáků s mentálním postižením
Možnosti středního vzdělávání žáků s mentálním postižením
Doporučení pro práci se žákem s mentálním postižením na střední škole
Text zde.
Žáci se specifickými poruchami učení nebo chování (SPU, SPUCH)
Charakteristika žáků se SPU, SPUCH
Možnosti středního vzdělávání žáků se SPU, SPUCH
Obecná doporučení pro práci se žákem se SPU, SPUCH na střední škole
Doporučení pro práci se žákem s SPU v jednotlivých vzdělávacích oblastech / předmětech na střední škole
Text zde.
Žáci s narušenou komunikační schopností (vady řeči)
Charakteristika žáků s vývojovou dysfázií
Doporučení pro práci se žákem s vývojovou dysfázií na střední škole
Text zde.
Žáci s tělesným postižením
Charakteristika žáků s tělesným postižením
Možnosti středního vzdělávání žáků s tělesným postižením
Specifičnost edukace žáků s tělesným postižením – faktory ovlivňující vzdělávací proces na střední škole
Text zde.
Žáci s poruchou autistického spektra (PAS)
Charakteristika žáků s poruchou autistického spektra
Doporučení pro práci se žákem s PAS na střední škole
Text zde.
Žáci se sluchovým postižením
Charakteristika žáků se sluchovým postižením
Doporučení pro práci se žákem se sluchovým postižením na střední škole
Základní pravidla pro komunikaci s neslyšícím žákem pomocí odezírání
Text zde.
Žáci se zrakovým postižením
Charakteristika žáka se zrakovým postižením
Doporučení pro práci se žákem se zrakovým postižením na střední škole
Základní pravidla pro komunikaci s nevidomými
Text zde.
Podpůrná opatření vztahující se k žákům se SVP ve škole
Příklad pravidel stanovených pro práci se žáky se SVP
Příklad doporučení k hodnocení žáků se SVP
Příklady činností poradenského zařízení (SPC, PPP) ve škole
Text zde.
Použitá literatura
Text zde.