Zadávání úkolu s krokováním

Video ukázka

Specifikace

Předmět: Český jazyk a literatura, integrovaná výuka s naukou o světě

Ročník: 2. ročník

Popis: Vyučující zadává řešení úloh skupinové práce v jednotlivých postupných krocích. Žáci jsou seznámeni s prací se zdroji, s postupem vyhledávání informací, se zápisem, s existencí návodných otázek. Prostor je ponechám pro případné dotazy.

Využití ve výuce při společném vzdělávání: Přehledné zadávání práce žákům je nezbytnou součástí výuky v heterogenní třídě. V případě potřeby učitel zadání zopakuje pro žáky, kteří mají potřebu opakovaného zadání nebo vyžadují dopomoc prvního kroku.

Vyučující: PaedDr. Iveta Stehlíková Bassyová, Základní škola nám. Curieových, Praha 1.

Úplná videohospitace dostupná zde: https://audiovideo.rvp.cz/video/4227/VIRTUALNI-HOSPITACE---VZDELAVANI-ZAKU-NADANYCH-VE-SPECIALNI-SKUPINE.html

Zpětná vazba

Sherron Mira - 06 únor 2024, 10:02

This integrated approach aims to provide students with a holistic and interconnected understanding of language, connections literature, and various aspects of the world around them.

Lily Collins - 15 únor 2024, 8:26

Group work using guiding bitlife questions and space for questions is an effective teaching method, supporting the development of students' key competencies and helping them actively participate in the process. study. 

Pohled byl zobrazen 808x od 31 červenec 2020 do 18 duben 2024