Proběhlo - seznam setkávání
setkávání, seznam, základní
- Asertivita učitele / 16. 12. 2020
- Postavení asistenta pedagoga ve školském systému / 8. 12. 2020
- Logopedie na ZŠ / 2. 12. 2020
- Příklady praxe vzdělávání žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami / 1. 12. 2020
- Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem? / 25. 11. 2020
- Realizace vzdělávání dvouletých dětí / 24. 11. 2020
- Poruchy řeči u dětí v předškolním a mladším školním věku / 18. 11. 2020
- Dítě s poruchou pozornosti (ADHD, ADD) ve škole i doma / 11. 11. 2020
- Péče o nadání v běžné škole / 10. 11. 2020
- Práce s heterogenní třídou / 10. 11. 2020
- Jak se může učitel podílet na rozvoji řeči žáků na 1. stupni / 4. 11. 2020
- Syndrom vyhoření v pedagogické profesi / 3. 11. 2020
- Motivace a motivátory / 21. 10. 2020
- Jak podpořit žáka s ADHD limitovaného oslabenými exekutivními funkcemi / 20. 10. 2020
- Podpůrná opatření pro vzdělávání žáků se SVP na základní škole / 20. 10. 2020
- Jak podpořit dítě s problémy v učení a chování ve škole – očima dítěte, rodiče i pedagoga / 14. 10. 2020
- Podpůrná opatření pro vzdělávání žáků se SVP v mateřské škole / 13. 10. 2020
- Syndrom vyhoření / 30. 9. 2020
- Hodnocení v předškolním vzdělávání / 29. 9. 2020
- Společné vzdělávání a klima/kultura školy / 22. 9. 2020
- Žákovské prekoncepce mentálního postižení / 30. 6. 2020
- Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost předškoláka / 17. 6. 2020
- Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme / 10. 6. 2020
- Komunikace rodina–škola / 9. 6. 2020
- Příprava a realizace adaptačních kurzů / 3. 6. 2020
- Čtenářská gramotnost – celoroční projekt k rozvoji čtenářské gramotnosti / 27. 5. 2020
- Činnosti školy, spojené se zadáváním údajů z Doporučení do školské matriky, vedení dokumentace školy o podpůrných opatřeních, financování podpůrných opatření / 26. 5. 2020
- Otevřená a nenásilná komunikace v náročných situacích / 20. 5. 2020
- Podpora při vzdělávání dětí, žáků s tělesným postižením a závažným onemocněním v běžné škole / 19. 5. 2020
- Online kariérové poradenství a kariérové vzdělávání / 13. 5. 2020
- Podpora při vzdělávání dětí, žáků se zrakovým a sluchovým postižením / 12. 5. 2020
- Skupinová práce a kooperativní učení II. / 6. 5. 2020
- Podpora při vzdělávání dětí, žáků s LMP / 5. 5. 2020
- Formativní hodnocení II / 29. 4. 2020
- Pedagogická diagnostika v ZŠ / 28. 4. 2020
- Nový žák-cizinec v mé třídě / 22. 4. 2020
- Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole / 15. 4. 2020
- Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku / 8. 4. 2020
- Jak identifikovat problémy a realizovat podporu u žáků na 1. stupni podpůrných opatření? / 7. 4. 2020
- Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzdělávání / 1. 4. 2020
- Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu / 25. 3. 2020
- Novinky ve společném vzdělávání – Novela vyhlášky č. 27/2016 Sb. / 24. 3. 2020
- Jak na online vzdělávání / 20. 3. 2020
- Role poradenského pracoviště při nastavení podpůrných opatření u nadaných žáků / 18. 3. 2020
- Možnosti uplatnění digitálních technologií ve výuce přírodopisu / 11. 3. 2020
- Školní poradenské pracoviště a jeho pozice v systému školních a poradenských služeb. Doporučení pro vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami / 10. 3. 2020
- ADHD netradičně / 18. 2. 2020
- Formativní hodnocení / 12. 2. 2020
- Skupinová práce a kooperativní učení / 5. 2. 2020
- Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s nadanými žáky – je to problém? / 15. 12. 2019
- Škola bez poražených II. / 11. 12. 2019
- Gender a svobodná volba povolání / 10. 12. 2019
- Žák s ADHD v prostředí běžné základní školy / 4. 12. 2019
- Podpora žáků s PAS / 3. 12. 2019
- Mediální reflexe Jana Palacha během výročí / 28. 11. 2019
- Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce - sdílení zkušeností s jednotlivými metodami z příručky / 27. 11. 2019
- Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání / 21. 11. 2019
- Dějepisné perspektivy – historičtí aktéři včera, dnes a zítra / 20. 11. 2019
- Podmínky a realizace pro vzdělávání dvouletých dětí / 11. 11. 2019
- Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce - komu je příručka určena a jak s ní pracovat? / 7. 11. 2019
- Aplikace environmentálních prvků do vzdělávací nabídky mateřské školy II / 6. 11. 2019
- Digitální gramotnost v předškolním vzdělávání / 31. 10. 2019
- Čtení, to je zábava / 24. 10. 2019
- Pojetí asistentů pedagoga od 1. 1. 2020 a jejich financování / 22. 10. 2019
- Aplikace environmentálních prvků do vzdělávací nabídky mateřské školy / 16. 10. 2019
- Asistent jako podpora pedagoga aneb Asistent pedagoga ve světle mýtů a pravd v prostředí základní školy / 10. 10. 2019
- Moderní karetní a deskové hry k rozvoji matematické gramotnosti / 2. 10. 2019
- I když nejsem jazykář, mohu učit metodou CLIL / 26. 9. 2019
- Komunikace rodina–škola; specifika komunikace s rodiči žáků s SVP / 25. 9. 2019
- Škola bez poražených I. / 18. 9. 2019
- Asistent pedagoga v MŠ – podpora dítěte v MŠ, stimulace rozvoje / 5. 9. 2019
- Učit se učit, myslet a žít – učení s ohledem na fungování mozku / 20. 6. 2019
- Lidová balada a její uplatnění ve výuce / 13. 6. 2019
- Biodiverzita / 12. 6. 2019
- Nápadník pro environmentální výchovu / 6. 6. 2019
- Sportovní text – nástroj k rozvoji čtenářství / 29. 5. 2019
- Spomocník a Virtuální digitální centrum Elixíru / 22. 5. 2019
- Gamifikace výuky / 15. 5. 2019
- Počítáš, počítám, počítáme... / 25. 4. 2019
- Diferencovaná výuka aneb Jak pracovat s nadanými žáky v běžné třídě - praktické odpovědi na praktické otázky / 18. 4. 2019
- Rozvoj gramotností pomocí YouTube / 11. 4. 2019
- Lidová píšťala koncovka a její využití ve výuce / 10. 4. 2019
- Rozvoj digitální gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ / 27. 3. 2019
- Čtenářská gramotnost – osvobozování mladého čtenáře (námořníka) / 21. 3. 2019
- Rozvoj digitální gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ / 20. 3. 2019
- Moderní aplikace ve Windows II / 7. 3. 2019
- Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček / 6. 3. 2019
- Matematická pregramotnost v mateřské škole / 28. 2. 2019
- Genderově citlivý přístup k dětem v mateřských školách - ukázky praktických aktivit / 21. 2. 2019
- Model E-U-R v praxi, rozvoj kreativity / 20. 2. 2019
- Pokusné ověřování občanského vzdělávání ve školách / 14. 2. 2019
- Pohybové činnosti v mateřské škole / 13. 2. 2019
- Mapy učebního pokroku klíčových kompetencí ve výuce ZŠ / 6. 2. 2019
- Jak seznamovat žáky/ně II. stupně ZŠ s tématem zastoupení žen a mužů v rozhodovacích pozicích / 24. 1. 2019
- Jak seznamovat žáky/ně I. stupně ZŠ s tématem zastoupení žen a mužů v rozhodovacích pozicích / 17. 1. 2019
- Metody a techniky dramatické výchovy v MŠ II. / 9. 1. 2019