Virtuální hospitace - MATEMATIKA - Rovinné útvary (čtverec, obdélník, trojúhelník, kružnice) - Vzdělávání Ve 21. století: Evaluace - vyučující:

Evaluace - vyučující:

Cílem hodiny bylo, aby v závěru hodiny žáci při skupinové práci využili správné pojmologie tak, aby se obrázek složený z geometrických tvarů co nejvíce shodoval s předlohou.

Žáci předlohu neviděli, bylo žádoucí, aby „informátor“ předával co nejpřesnější informace.

Hodina neprobíhala zcela podle představ vyučujícího. Zpětně vnímá zařazení kontroly úkolu z předcházejícího dne za velké zdržení a tím nedodržení plánu činností na tuto hodinu. Na druhou stranu považuje zopakování a objasnění některých prvků vzdělávacího obsahu za velmi podstatné.

Kladně je vyučující hodnocena práce s tabulkou, kde dochází k rychlé zpětné vazbě. Přes velkou časovou tíseň byla na závěr hodiny zařazena skupinová práce a vyučující byla velmi mile překvapena, že děti úkol zvládly.

Z  pohledu vyučující se hodina celkově povedla, stanovený cíl se podařilo splnit částečně, v této konkrétní hodině nebyla podrobněji zhodnocena práce informátora a práce skupiny s informací. Jen by vyučující příště volila trochu jinou strukturu hodiny, aby se nedostala do časové tísně.