Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

od Výzva 51 - výstupy

Registrační číslo projektu: CZ. 1.07/1.3.00/51.0013; název projektu: Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů; název příjemce: Academia Rerum Civilium - Vysoká škola politických a společenských věd, s.r.o., IČ: 21012622
Přidat do kolekce

Stručný obsah projektu

V rámci projektu jsme zvýšili počítačové a technologické gramotnosti u podpořených pedagogů na 31 partnerských školách.

V rámci KA01 jsme v úvodním semináři proškolili 45 ředitelů a vedoucích pracovníků v zadávání veřejných zakázek a rovněž 45 osob v kurzu Tablety ve výuce. V kurzu Vademecum uživatele v inform, technologiích bylo proškoleno 28 osob.

Klíčová aktivita 02 mentoring probíhala od druhého monitorovacího období, pro tuto aktivitu jsme vytvořili samostatný formulář, ve kterém jsme zaznamenávali téma mentoringu, počet mentorovaných osob a délku mentoringu, celkem vykazujeme 432 mentorovaných pedagogů.

V průběhu KA03 jsme zrealizovali semináře Svět internetu - zdroj informací ale i nebezpečí. V rámci tohoto semináře si pedagogové vyzkoušeli pokročilou práci při vyhledávání, sdílení a ochraně dat. Proškoleno bylo 441 osob. Využity byly e-learningové konzultace.

V KA04 byly realizovány kurzy Microsoft Office 365, nástroj pro školní komunikaci (48 školených osob), Google Apps pro začátečníky (394 školených osob), IPad praktický pomocník ve výuce (193 školených osob), Android ve škole (51 školených osob), Operační systém Microsoft a jeho využití ve škole (167 osob).

V průběhu KA05 jsme školili v 5 nově akreditovaných seminářích obor. didaktik - Člověk a společnost s dotykem (142 osob), Motivujte a zaujměte tabletem na prvním stupni (229 osob), Tabletomatikománie (34 osob), Přírodní vědy optikou dotykových zařízení (68 osob), Tablet ve výuce jazyků (81 osob).

Zejména v závěrečné fázi projektu proběhla jeho evaluace, školy zpracovaly 31 autoevaluačních zpráv partnerských škol, byla vypracována Celková autoevaluační zpráva a dodavatel zpracoval Závěrečnou evaluační zprávu zpracovanou nezávislým externím subjektem.

Všechny pohledy skupiny Výzva 51

Výzva 51
Autor: Pavlína Hublová
NázevPopisTyp
Dotyková zařízení ve výucedigifolio
Využíváme ICT ve výucedigifolio
Inovace na dosahdigifolio
Učíme digitálnědigifolio
Další vzdělávání pedagogických pracovníků k jejich vyšší konkurenceschopnostidigifolio
Podpora interaktivity ve výuce pomocí ICT nástrojůdigifolio
Digitálně a interaktivnědigifolio
INTERES - Informační technologie realizované spolupracídigifolio
ICT jako nástroj inovace výukydigifolio
Dotkněte se inspiracedigifolio
Vzdělávání dotykemdigifolio
Škola na dotek v Královéhradeckém krajidigifolio
Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelůdigifolio
Škola digitálního věkudigifolio
Vzdělávání pedagogů v prostředí cloududigifolio
Didaktika pro kyberprostordigifolio
Moderní učitel 21. stoletídigifolio
Informační centra digitálního vzdělávánídigifolio
ICT nás bavídigifolio
Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativnědigifolio
Vzdělávání pedagogů pomocí tabletůdigifolio
Cloud je budoucnost vzdělávánídigifolio
Učitelé onlinedigifolio
Sdílím, sdílíš, sdílíme – aneb využití ICT pro efektivní výukudigifolio
Dotkněme se budoucnostidigifolio
Vzájemným učením – cool pedagog 21. stoletídigifolio
Podporovou ICT ve výuce k modernizaci vzdělávání ve Zlínském krajidigifolio
Tablety do škol - pomůcka pro pedagoga ve světě digitálního vzdělávánídigifolio
Mentoring a individuální rozvoj pedaggických pracovníků ve využívání dotykových zařízení ve výuceodigifolio
Dotkněte se inovacídigifolio
Moderní učiteldigifolio
Integrace ICT do výukydigifolio
RESTARTdigifolio
Rozvoj počítačové gramotnosti na českých školáchdigifolio
KANTOR IDEÁL - Vzdělávání a podpora pedagogických pracovníků ZŠ a SŠ při integraci ICT do výukydigifolio
Pedagog a tablety ve výucedigifolio
Rozvoj a podpora škol pro využití mobilní ICT ve výucedigifolio
výzva 51
Pohled byl zobrazen 616x od 24 únor 2016 do 16 říjen 2019