Škola digitálního věku

od Výzva 51 - výstupy

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0003; název projektu: Škola digitálního věku; název příjemce: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Přidat do kolekce

Stručný obsah projektu

Projekt byl zaměřen na zefektivnění využití stávajících IT zařízení ve školách a školských zařízení, kladl si za cíl zefektivnit využívání dostupných zařízení a lépe integrovat ICT ze strany učitelů do výuky.

Základní popis aktivit v projektu (celkem 7 klíčových aktivit, KA)

  • vzděláávní ředitelů, systémová podpora vedení školy
  • metodická a technická podpora pedagogických pracovníků, a to i po skončení projektu
  • vzdělávání pedagogických pracovníků pro zlepšení a zefektivnění integrace ICT do výuky
  • evaluace přínosů projektu.

Všechny kurzy byly akreditované ze strany MŠMT v režimu DVPP. Projekt ŠKOLA DIGITÁLNÍHO VĚKU byl zahájen 29. října 2014 a termínem ukončení projektuje 28. září 2015.

Do projektu bylo zapojeno 37 základních a středních škol.

Z projektu bylo podpořeno 546 pedagogických a vedoucích pracovníků. Pedagogové se školili v 15 akreditovaných a 1 neakreditovaném kurzu. V těchto kurzech si pedagogové prohloubili znalosti v používání moderních/dotykových zařízení při výuce, implementovali výukové materiály, vč. e-learningové formy a pořídili si samotné technologie pro podporu rozvoje vzdělanosti a šíření interaktivity.

Projekt byl rozdělen do několika částí a to:

KA1 až KA3 byly zaměřeny na systémovou podporu vedoucích pracovníků, metodickou a technickou podporu při využití, metodickou a technickou podporu při využití a integraci moderních nástrojů informační technologie do výuk a integraci moderních nástrojů informační technologie do výuky.

KA4 až KA6 byly zaměřeny na školení pedagogických pracovníků prostřednictvím prezenční formy studia tak, aby byli co nejlépe seznámeni se stávajícím využíváním informačních technologií na své škole, s nově pořizovanými nástroji pro své využití ve výuce, a to především notebooky, netbooky a tablety, čili primárně dotyková zařízení a motivací k tvorbě oborových didaktik ve výuce.

Dále v rámci projektu probíhala evaluace, která byla ukončena zpracováním evaluačních zpráv v členění pro jednotlivé zapojené školy.

Všechny pohledy skupiny Výzva 51

Výzva 51
Autor: Pavlína Hublová
NázevPopisTyp
Dotyková zařízení ve výucedigifolio
Využíváme ICT ve výucedigifolio
Inovace na dosahdigifolio
Učíme digitálnědigifolio
Další vzdělávání pedagogických pracovníků k jejich vyšší konkurenceschopnostidigifolio
Podpora interaktivity ve výuce pomocí ICT nástrojůdigifolio
Digitálně a interaktivnědigifolio
INTERES - Informační technologie realizované spolupracídigifolio
ICT jako nástroj inovace výukydigifolio
Dotkněte se inspiracedigifolio
Vzdělávání dotykemdigifolio
Škola na dotek v Královéhradeckém krajidigifolio
Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelůdigifolio
Škola digitálního věkudigifolio
Vzdělávání pedagogů v prostředí cloududigifolio
Didaktika pro kyberprostordigifolio
Moderní učitel 21. stoletídigifolio
Informační centra digitálního vzdělávánídigifolio
ICT nás bavídigifolio
Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativnědigifolio
Vzdělávání pedagogů pomocí tabletůdigifolio
Cloud je budoucnost vzdělávánídigifolio
Učitelé onlinedigifolio
Sdílím, sdílíš, sdílíme – aneb využití ICT pro efektivní výukudigifolio
Dotkněme se budoucnostidigifolio
Vzájemným učením – cool pedagog 21. stoletídigifolio
Podporovou ICT ve výuce k modernizaci vzdělávání ve Zlínském krajidigifolio
Tablety do škol - pomůcka pro pedagoga ve světě digitálního vzdělávánídigifolio
Mentoring a individuální rozvoj pedaggických pracovníků ve využívání dotykových zařízení ve výuceodigifolio
Dotkněte se inovacídigifolio
Moderní učiteldigifolio
Integrace ICT do výukydigifolio
RESTARTdigifolio
Rozvoj počítačové gramotnosti na českých školáchdigifolio
KANTOR IDEÁL - Vzdělávání a podpora pedagogických pracovníků ZŠ a SŠ při integraci ICT do výukydigifolio
Pedagog a tablety ve výucedigifolio
Rozvoj a podpora škol pro využití mobilní ICT ve výucedigifolio
Pohled byl zobrazen 619x od 24 únor 2016 do 16 říjen 2019