Sdílna Poděbrady - Když dětem nejde čtení, 14.12.2011
Důležitá data:
KDY: 14.12. 2011
KDE: Speciální ZŠ Poděbrady, U Bažantnice 154
V KOLIK: od 13. hodin
Pro přihlášení nás kontaktujte emailem nebo telefonicky.
Kontakty
Lenka Říhová
- lenka.rihova@spec-skola.cz
- telefon: 724503927
Iva Jelínková
- iva.jelinkova@spec-skola.cz
- telefon: 604344398
Pro připomenutí
Když dětem nejde čtení...
Mgr. Stanislava Emmerlingová
Speciální pedagog, zabývající se prevencí a nápravou poruch učení, chování a zdraví. Vyhledání a odstranění příčin těchto poruch. Praktit metody EFT a celostní medicíny.
Lektorka akreditovaných přednášek MŠMT ČR pro další vzdělávání učitelů.
Autorka dyslektické tvořivé čítanky nakladatelství Portál Praha „ Když dětem nejde čtení 1, 2, 3“.
Matka vysokoškoláka s kompenzovanou poruchou učení.
Praxe: elementaristka, dyslektická asistence, speciální pedagog ve
speciálním školství a poradenství. Sedm let praxe externí vysokoškolské
učitelky oborů dramatická výchova, speciální poruchy učení.
Proč tento seminář pořádáme
Seminář vedený skvělou odbornicí, která se ve své dlouholeté praxi zabývá psychoterapií, pedagogicko-psychologickým poradenstvím, diagnostikou a také alternativními přístupy. Má skvělé výsledky při práci s klienty s psychickými a zdravotními problémy. Kromě poruch učení a chování řeší i otázky selhávání v jakékoli oblasti života. Autorka řady publikací, zábavných čítanek a pracovních listů nazvaných Když dětem nejde čtení.
Textový rámeček
koho zveme:
- pedagogy
- asistenty
- rodiče
- odborníky
- laiky
- všechny, kteří se zabývají SPU nebo poruchami chování
Zhodnocení
Semináře se zúčastnilo 25 zájemců převážně z Poděbrad a okolí. V průběhu čtyřhodinové přednášky jsme se dozvěděli nejen o metodách a postupech, jak s dětmi s poruchami učení cíleně pracovat, ale také například o tom, co blokuje výkonnost našeho mozku a jak se těchto bloků zbavit. Co je to vzdělávací kineziologie a jak může ovlivnit neoptimální činnost mozku. Prakticky jsme si vyzkoušeli cviky pro stimulaci a zlepšení psychické výkonnosti v různých oblastech učení. Všichni účastníci téma SDílny velmi pozitivně hodnotili, významný byl pro nás zejména ucelený pohled, který nám umožnil podívat se na problémy dětí s poruchami učení a chování v kontextu celé osobnosti dítěte.
Pohled byl zobrazen 2286x od 30 květen 2014 do 19 duben 2024