Prostor pro Vaši prezentaci na Metodickém portálu RVP.CZ

od Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR

Máte zájem zveřejnit na Metodickém portálu RVP.CZ své reklamní sdělení. Zde najdete všechny potřebné informace.

nový
Děkujeme Vám, že jste projevili zájem o reklamní prostor na Metodickém portálu RVP.CZ. Věříme, že v tomto pohledu najdete všechny základní informace k možnosti prezentace Vaší společnosti na našem webu.
 
Nabízíme Vám tři prostředí/moduly (DUM, Články, Titulka), ve kterých se může zobrazovat Vaše reklamní sdělení.
 
Metodický portál RVP.CZ disponuje dalšími 10 moduly. Pokud byste měli zájem o jiný reklamní prostor, než který se nachází zde v nabídce, neváhejte nás kontaktovat.

Kontakt

Mgr. Ivo Krobot
vedoucí pro správu a rozvoj Metodického portálu RVP.CZ 
 
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Weilova 1271/6, 102 00,  Praha 10
 

Modul DUM

Zde se nacházejí digitální učební materiály dostupné volně a bezplatně ke stažení. Titulní stránka DUM nabízí přehled nejnovějších příspěvků a komentářů. Každý vložený materiál je představen tzv. rodným listem, kde uživatelé naleznou základní informace o výukovém materiálu včetně souborů ke stažení.

V roce 2015 jsme dosáhli nejvyšší návštěvnosti v březnu – téměř 690 000 zobrazení úvodní stránky, počet unikátních adres neklesne v průběhu školního roku pod 70 000 měsíčně (výjimku tvoří období prázdninové a předprázdninové) – maxima jsme dosáhli v lednu 2015 s počtem více než 103 000 unikátních návštěv. Další zajímavé průměrné údaje za rok 2015: počet stránek na návštěvu 5,06; doba trvání návštěvy 2:53 min.

Modul Články

Zde nabízíme volně dostupné metodické a didaktické texty pro širokou pedagogickou veřejnost. Prostor pro reklamní sdělení nabízíme na titulní stránce modulu i v rodném listu článků.

V roce 2015 jsme dosáhli nejvyššího počtu zobrazení titulní stránky v lednu – 337 000 zobrazení. Můžeme garantovat min. 70 000 zobrazení z unikátních adres měsíčně s výjimkou prázdninových období (maxima jsme dosáhli v lednu 2015 s počtem více než 89 000 unikátních návštěv). Další zajímavé průměrné údaje za rok 2015: počet stránek na návštěvu 2,49; doba trvání návštěvy 2:06 min.

Titulní strana Metodického portálu

Titulní strana portálu nabízí aktuální přehled novinek v jednotlivých modulech. Je zde výrazně vyšší počet zobrazení vracejících se uživatelů v porovnání s novými návštěvníky (60 % vs. 40 %).

V roce 2015 jsme dosáhli nejvyššího zobrazení v březnu – více než 145 000 zobrazení. Průměrný počet unikátních návštěv v průběhu školního roku je témě 35 000 zobrazení (maxima jsme dosáhli v lednu 2015 s počtem více než 37 500 unikátních adres).

Zkušenosti počtu zobrazení reklamních bannerů v letech 2013–2015

  • Banner v modulu Články (B1) měl v srpnu 2014 73 758 zobrazení uživateli.
  • Banner na titulní straně (C1) měl v září 2013 108 314 zobrazení uživateli.
  • Banner v modulu DUM (A0) měl v září 2015 1 458 076 zobrazení uživateli.
  • Banner v modulu DUM (A1) měl v září 2014 51 280 zobrazení uživateli.
2016, reklama
Pohled byl zobrazen 46079x od 12 leden 2016 do 28 březen 2024