Překlad do českého znakového jazyka
II – Lingvodidaktické postupy
- metody výuky cizích jazyků a vybraná lingvodidaktická témata a postupy užívané při výuce AJ v kontextu jazykového vzdělávání žáků se SP – s aplikací dle komunikačních preferencí žáků se SP;
- lingvodidaktické postupy pro základní jazykové a komunikační oblasti – rozvoj klíčových kompetencí dle specifik žáků se SP:
a/ jazykové prostředky - gramatika, slovní zásoba;
b/ řečové dovednosti – čtení, psaní + sociokulturní kompetence;
c/ audio-orální komponenty – poslech, výslovnost, mluvení.
- dovednost funkčně užívat systém gramatických struktur AJ - rozvoj gramatických struktur AJ;
- rozvoj čtenářských kompetencí v AJ – dle referenčních požadavků;
- rozvoj funkčního užívání AJ a jeho praktická aplikace – strategie psaní; stylistika, chat;
- rozvoj sociokulturních kompetencí – rozvoj funkčních kompetencí pro danou situaci, s tématy týkajícími se komunity Neslyšících.