ZŠ Červený Vrch

eMapps logo

Popis projektu

Entrance to Břevnov monastery.

Představujeme vám projekt eMapps.com, který získal finanční podporu ve 4. výzvě programu IST 6. rámcového programu pro vědu a výzkum. Realizace projektu začala v říjnu roku 2005 a byla ukončena v březnu 2008. Cílem je využití počítačových her a mobilních technologií při výuce v základních školách v nových členských zemích Evropské unie. Pro země, které nyní mění svou legislativu v oblasti základního a středního školství a které velmi podporují využití informačních technologií při výuce, je zmíněný cíl obzvlášť důležitý. Proto jsou cílovou skupinou projektu nejen žáci a učitelé základních škol, ale i politici, kteří napomohou implementaci projektových výsledků do školních osnov zúčastněných zemí. Za Českou republiku se projektu účastní občanské sdružení Czech Efficient Learning Node a Cross Czech a.s., která je i koordinátorem celého projektu. Do projektu jsou zapojeny Základní škola v Pelhřimově a Základní škola Červený vrch v Praze 6.

Cílem projektu bylo představit a včlenit mobilní technologie do výuky herní formou a tím podpořit koncept škol bez zdí (School without walls). Herní forma v tomto projektu představuje hra alternativní reality, kde učitelé podle vlastního scénáře vytvářejí úkoly pro školní týmy jak v reálném, tak ve virtuálním světě. Projekt je spolufinancován Evropskou Unií v rámci 6. rámcového programu, který podporuje spolupráci v oblasti vědy a výzkumu téměř ve všech oblastech.


 
 
 
 
 
 
 
 

Video od žáků

Zpětná vazba

Dan - 27 září 2009, 9:33
Protože se zabývám zážitkovou pedagogikou (a vím, že s ní máte také zkušenosti :-)), zajímalo by mě, jak vnímáte rozdíly mezi hrou s prvky virtuality a hrou, která je nemá? Jak je vnímají žáci? Bohužel blog žáků na odkazu není dostupný. Díky, Dan
Pohled byl zobrazen 1183x od 30 květen 2014 do 29 březen 2024