ZŠ Červený Vrch

Přidat do kolekce

eMapps logo

Popis projektu

Entrance to Břevnov monastery.

Představujeme vám projekt eMapps.com, který získal finanční podporu ve 4. výzvě programu IST 6. rámcového programu pro vědu a výzkum. Realizace projektu začala v říjnu roku 2005 a byla ukončena v březnu 2008. Cílem je využití počítačových her a mobilních technologií při výuce v základních školách v nových členských zemích Evropské unie. Pro země, které nyní mění svou legislativu v oblasti základního a středního školství a které velmi podporují využití informačních technologií při výuce, je zmíněný cíl obzvlášť důležitý. Proto jsou cílovou skupinou projektu nejen žáci a učitelé základních škol, ale i politici, kteří napomohou implementaci projektových výsledků do školních osnov zúčastněných zemí. Za Českou republiku se projektu účastní občanské sdružení Czech Efficient Learning Node a Cross Czech a.s., která je i koordinátorem celého projektu. Do projektu jsou zapojeny Základní škola v Pelhřimově a Základní škola Červený vrch v Praze 6.

Cílem projektu bylo představit a včlenit mobilní technologie do výuky herní formou a tím podpořit koncept škol bez zdí (School without walls). Herní forma v tomto projektu představuje hra alternativní reality, kde učitelé podle vlastního scénáře vytvářejí úkoly pro školní týmy jak v reálném, tak ve virtuálním světě. Projekt je spolufinancován Evropskou Unií v rámci 6. rámcového programu, který podporuje spolupráci v oblasti vědy a výzkumu téměř ve všech oblastech.


 
 
 
 
 
 
 
 

Video od žáků

Zpětná vazba

Dan - 27 září 2009, 9:33
Protože se zabývám zážitkovou pedagogikou (a vím, že s ní máte také zkušenosti :-)), zajímalo by mě, jak vnímáte rozdíly mezi hrou s prvky virtuality a hrou, která je nemá? Jak je vnímají žáci? Bohužel blog žáků na odkazu není dostupný. Díky, Dan
Pohled byl zobrazen 488x od 30 květen 2014 do 21 leden 2018