Sdílna Poděbrady - Když dětem nejde čtení, 14.12.2011

Přidat do kolekce

Důležitá data:

 KDY: 14.12. 2011

KDE: Speciální ZŠ Poděbrady, U Bažantnice 154 

V KOLIK:  od 13. hodin

Pro přihlášení nás kontaktujte emailem nebo telefonicky.

Kontakty

 Lenka Říhová 

  • lenka.rihova@spec-skola.cz 
  • telefon: 724503927 
 
Iva Jelínková
 
  • iva.jelinkova@spec-skola.cz
  • telefon: 604344398

www.spec-skola.cz 

Když dětem nejde čtení...

  Mgr. Stanislava Emmerlingová

Speciální pedagog, zabývající se  prevencí a nápravou poruch učení, chování a zdraví. Vyhledání a odstranění příčin těchto poruch. Praktit metody EFT a celostní medicíny.

 

Lektorka akreditovaných přednášek MŠMT ČR pro další vzdělávání učitelů.
Autorka dyslektické tvořivé čítanky nakladatelství Portál Praha „ Když dětem nejde čtení 1, 2, 3“.
Matka vysokoškoláka s kompenzovanou poruchou učení.
 
Praxe: elementaristka, dyslektická asistence, speciální pedagog ve
speciálním školství a poradenství. Sedm let praxe externí vysokoškolské
učitelky oborů dramatická výchova, speciální poruchy učení.
 

Proč tento seminář pořádáme

Seminář vedený skvělou odbornicí, která se ve své dlouholeté praxi zabývá psychoterapií, pedagogicko-psychologickým poradenstvím, diagnostikou a také alternativními přístupy. Má skvělé výsledky při práci s klienty s psychickými a zdravotními problémy. Kromě poruch učení a chování řeší i otázky selhávání v jakékoli oblasti života. Autorka řady publikací, zábavných čítanek a pracovních listů nazvaných Když dětem nejde čtení.

Foto z akce

Motorické čtení

koho zveme:

  • pedagogy
  • asistenty
  • rodiče
  • odborníky
  • laiky
  • všechny, kteří se zabývají SPU nebo poruchami chování

Zhodnocení

Semináře se zúčastnilo 25 zájemců převážně z Poděbrad a okolí. V průběhu čtyřhodinové přednášky jsme se dozvěděli nejen o metodách a postupech, jak s dětmi s poruchami učení cíleně pracovat, ale také například o tom, co blokuje výkonnost našeho mozku a jak se těchto bloků zbavit. Co je to vzdělávací kineziologie a jak může ovlivnit neoptimální činnost mozku. Prakticky jsme si vyzkoušeli cviky pro stimulaci a zlepšení psychické výkonnosti v různých oblastech učení. Všichni účastníci téma SDílny velmi pozitivně hodnotili, významný byl pro nás zejména ucelený pohled, který nám umožnil podívat se na problémy dětí s poruchami učení a chování v kontextu celé osobnosti dítěte. 
 

Zpětná vazba

Jaroslava Pachlová - 01 prosinec 2011, 8:29
Tak tuhle SDÍLNU vám upřímně závidím. Škoda, že nejsou prázdniny, abych se mohla zúčastnit. Těším se na ohlasy a poznatky, které určitě zase zveřejníte.
Pohled byl zobrazen 1257x od 30 květen 2014 do 21 leden 2018