michal pham

Členství v Metodický portál RVP

O mně

Celý životopis

Zájmy

LARP - Aktivní herectví formou herního ztvárnění v reálném světě.

Vše, co se týká kultury Číny a Japonska.

Kontaktní údaje

Poštovní adresa Klášterní 89, Hejnice, 463 62
Město Hejnice
Země Česká republika
Fax -
Pracovní telefon -
Telefon domů -
Mobil -

Osobní údaje

Datum narození 30 duben 1991
Místo narození Frýdlant
Občanství České
Pracovní vízum -
Pohlaví Muž
Stav svobodný

Cíle

Osobní cíle

V budoucnosti mám v plánu pracovat jako učitel na střední nebo základní škole v oboru matematika.

Vzdělávací cíle

Pokusit se inovovat zastaralé postupy v matematice pro ZŠ. Klíčový problém shledávám v tom, že nevím které postupy zastaralé jsou.

Profesní cíle

Mám v plánu převést svou vizi výchovy studenta učitelem a učitele studentem do budoucí výuky.

Dovednosti

Osobnostní dovednosti

Jsem tvůrčí, výmluvný a nemám stálou nemněnou povahu.

Vzdělávací dovednosti

Mezi mé klady patří empatie, schopnost organizovat a schopnost získat si autoritu. Také jsem přizpůsobivý různým situacím. 

Profesní dovednosti

Mám "matematickou představivost". Dokážů nad tématickými problémy uvažovat z různých pohledů a jsem si vědom toho, na který pohled právě nahlížím.

Historie

Dosavadní praxe

Začátek Datum ukončení Pracovní pozice
- Vedoucí ICT kroužku: - 0
Praxy pedagogickou jsem vykonával v roce 2010 po jeden celý školní rok na ZŠ Hejnice. Průběh praxe jsme zaznamenával v pedagogickém deníku.

Dosažené vzdělání

Začátek Datum ukončení Odborná kvalifikace
1997 Žák (Žák 1. - 9. ročník) - ZŠ Hejnice 0
Povinná školní docházka.
2005 Strojírenství (technická) - SPŠSE 0
SŠ, obor strojní. Zakončený úspěšnou maturitní zkouškou.

Skupiny uživatele michal pham

Helpfolio - Člen

Přátelé uživatele michal pham

Zeď uživatele michal pham

Profile Picturemichal pham - 25 duben 2013, 9:49

Momentálně upravuji své digifolio.

Informace z profilu

věk: 22 let 

 

  • Křestní jméno: michal
  • Příjmení: pham
Jsem tvůrčí, výmluvný a nemám stálou nemněnou povahu.
Mám "matematickou představivost". Dokážů nad tématickými problémy uvažovat z různých pohledů a jsem si vědom toho, na který pohled právě nahlížím.
V budoucnosti mám v plánu pracovat jako učitel na střední nebo základní škole v oboru matematika.