Konference Metodického portálu 10. 11. 2009 v Pardubicích
Vítejte v pohledu pardubickém!
Vážení a milí účastníci konference Metodického portálu rvp.cz,
vytvořili jsme pro Vás pohled na naši společnou konferenci. Zde máte možnost prohlédnutí fotek z tohoto dne a přehlídku prezentací, diskutovat ve společném fóru a věnovat se diśkuzi na portále k tématu Jak naučit se učit?
Staňte se členem skupiny Pohled ze Pardubic ZDE.
Do připraveného fóra můžete napsat své zážitky, reakce či doporučení...
Těšíme se va Vaši spolupráci s portálem.
Váš tým Metodiky II. S pozdravem za celý tým, José Komunita
Společnost INFRA,s.r.o. účastníkům konferencí o portále Metodika věnuje ukázku z nového materiálu pro školy „Personální rozvoj školy“. Jedná se o text „Metody práce a vzdělávací cíle“ (Duhové metody) a pokud o něj máte zájem, přihlásit se můžete zde.Prezentace konferenční...
EduArt - rozvoj tvořivosti ve vyučování užitím obrazových metod
Průvodce Jaroslav Vančát
11MB | Pátek, 06 listopad 2009
| Detaily
Když je třeba nápad aneb so nabízí Články a DUMy
Průvodkyně Tereza Bížová
4MB | Pátek, 06 listopad 2009
| Detaily
Metodický portál - rosteme a měníme se
Průvodce Zdeněk Slejška
3,9MB | Pátek, 06 listopad 2009
| Detaily
Jiří Hruška
Váš regionální koordinátor
DISKUZE pro Vás! Čtěte!
Přijďte do diskuze k tématu z konference Učíme se mozkem vedenou Karlem Tomkem.
Klikněte ZDE!
Na konferencích, které tým projektu Metodika II organizoval v jednotlivých regionech, jsme vystupovali (a budeme vystupovat nebo právě vystupujeme) s přednáškou na téma Umění se učit...viz prezentace
Toto téma jsme zvolili především pro jeho naléhavost. Jednotlivé poznatky o funkcích lidského mozku jsou sice známy, ale jejich aplikace při rozvoji umění se učit v našich školách je poněkud rozpačitá. Někteří žáci mají štěstí, jiní si koupí brožurky a absolvují placené kurzy proto, aby zvládli testy studijních předpokladů. Něco je špatně.
V naší přednášce se snažíme ukázat, že s využitím toho, co o učení víme, že je možné naučit žáky skutečně využívat celý potenciál svého mozku k efektivnímu učení. Co z toho, o čem je v naší přednášce řeč, se vám osvědčilo? Jaké máte zkušenosti? Co by pomohlo ostatním? S čím se rádi pochlubíte? Co by nemělo zapadnout? Která z prezentovaných teorií se vám zdála natolik praktická, že ji využíváte? ZVEME VÁS DO DISKUZE NA TOTO naléhavé TÉMA!
Toto téma jsme zvolili především pro jeho naléhavost. Jednotlivé poznatky o funkcích lidského mozku jsou sice známy, ale jejich aplikace při rozvoji umění se učit v našich školách je poněkud rozpačitá. Někteří žáci mají štěstí, jiní si koupí brožurky a absolvují placené kurzy proto, aby zvládli testy studijních předpokladů. Něco je špatně.
V naší přednášce se snažíme ukázat, že s využitím toho, co o učení víme, že je možné naučit žáky skutečně využívat celý potenciál svého mozku k efektivnímu učení. Co z toho, o čem je v naší přednášce řeč, se vám osvědčilo? Jaké máte zkušenosti? Co by pomohlo ostatním? S čím se rádi pochlubíte? Co by nemělo zapadnout? Která z prezentovaných teorií se vám zdála natolik praktická, že ji využíváte? ZVEME VÁS DO DISKUZE NA TOTO naléhavé TÉMA!
Pohled byl zobrazen 693x od 30 květen 2014 do 27 duben 2024