5.8.2 Vzdělávací obor - Tělesná výchova - Zdravotní tělesná výchova 2. stupeň

od Průvodce upraveným RVP ZV

                                                                                                                                                                  
Úrovně očekávaných výstupů
                                                                                                                                                                  
 

Zdravotní tělesná výchova 2. stupeň

žák

ZTV-9-1-01 uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotních oslabení
ZTV-9-1-02 zařazuje pravidelně a samostatně do svého pohybového režimu speciální vyrovnávací cvičení související s vlastním oslabením, usiluje o jejich optimální provedení
ZTV-9-1-03 aktivně se vyhýbá činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení

Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:

žák

ZTV-9-1-01p uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotních oslabení
ZTV-9-1-02p zařazuje pravidelně a samostatně do svého pohybového režimu speciální vyrovnávací cvičení související s vlastním oslabením, usiluje o jejich optimální provedení
ZTV-9-1-03p vyhýbá se činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení

Navigace

Indikátory očekávaných výstupů

Očekávané výstupy – 2. stupeň

Indikátory

žák

žák

 - uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotních oslabení

1. popíše druh svého oslabení
2. popíše zdravotního cvičení a jejich přínos pro svůj zdravotní stav
3. uplatňuje pohybový režim, který přispívá ke zlepšení jeho zdravotního stavu i ke kompenzaci školní zátěže
4. zapojuje se, podle svých možností, do běžné TV a pohybových aktivit v režimu dne

 - zařazuje pravidelně a samostatně do svého pohybového režimu speciální vyrovnávací cvičení související s vlastním oslabením, usiluje o jejich optimální provedení

1. aktivně zařazuje vyrovnávací cvičení do svých pohybových aktivit ve škole i mimo školu
2. volí vhodná cvičení vzhledem ke zdravotnímu oslabení s důrazem na přesnost provedení, optimální počet, míru zatížení a využití vhodných pomůcek
3. rozpozná únavu a je schopen cvičení přerušit či ukončit

 - aktivně se vyhýbá činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení

1. rozpozná činnosti, které jsou v rozporu s jeho oslabením, a upozorní na ně
2. cíleně a samostatně nahrazuje činnosti, které jsou kontraindikací jeho oslabení, jinými vhodnými činnostmi

 

Očekávané výstupy v RVP ZŠS

žák by měl

  • mít odpovídající vytrvalost při korekci zdravotního oslabení
  • zařazovat do svého pohybového režimu speciální kompenzační cvičení související s vlastním oslabením, snažit se o jejich optimální provedení
RVP ZV

Zpětná vazba

hound attached - 26 březen 2024, 9:44

Přesně tuto informaci jsem hledal 

doodle baseball

Pohled byl zobrazen 2390x od 4 prosinec 2015 do 27 duben 2024