5.8.2 Vzdělávací obor - Tělesná výchova - Zdravotní tělesná výchova 2. stupeň
Zdravotní tělesná výchova 2. stupeň
žák
ZTV-9-1-01 uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotních oslabení
ZTV-9-1-02 zařazuje pravidelně a samostatně do svého pohybového režimu speciální vyrovnávací cvičení související s vlastním oslabením, usiluje o jejich optimální provedení
ZTV-9-1-03 aktivně se vyhýbá činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:
žák
ZTV-9-1-01p uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotních oslabení
ZTV-9-1-02p zařazuje pravidelně a samostatně do svého pohybového režimu speciální vyrovnávací cvičení související s vlastním oslabením, usiluje o jejich optimální provedení
ZTV-9-1-03p vyhýbá se činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení
Navigace
« O průvodci a úpravách (úvod) «
‹ Úpravy ŠVP‹
‹ Obsah RVP ZV ‹
« Člověk a zdraví «
Indikátory očekávaných výstupů
Očekávané výstupy – 2. stupeň |
Indikátory |
žák |
žák |
- uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotních oslabení |
1. popíše druh svého oslabení |
- zařazuje pravidelně a samostatně do svého pohybového režimu speciální vyrovnávací cvičení související s vlastním oslabením, usiluje o jejich optimální provedení |
1. aktivně zařazuje vyrovnávací cvičení do svých pohybových aktivit ve škole i mimo školu |
- aktivně se vyhýbá činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení |
1. rozpozná činnosti, které jsou v rozporu s jeho oslabením, a upozorní na ně |
Očekávané výstupy v RVP ZŠS
žák by měl
- mít odpovídající vytrvalost při korekci zdravotního oslabení
- zařazovat do svého pohybového režimu speciální kompenzační cvičení související s vlastním oslabením, snažit se o jejich optimální provedení