5.2.1 Vzdělávací obor - Matematika a její aplikace - Nestandardní aplikační úlohy a problémy 2. stupeň
Nestandardní aplikační úlohy a problémy 2. stupeň
žák
M-9-4-01 užívá logickou úvahu a kombinační úsudek při řešení úloh a problémů a nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací
M-9-4-02 řeší úlohy na prostorovou představivost, aplikuje a kombinuje poznatky a dovednosti z různých tematických a vzdělávacích oblastí
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:
žák
M-9-4-01p samostatně řeší praktické úlohy
M-9-4-01p hledá různá řešení předložených situací
M-9-4-02p aplikuje poznatky a dovednosti z jiných vzdělávacích oblastí
- využívá prostředky výpočetní techniky při řešení úloh
Navigace
« O průvodci a úpravách (úvod) «
‹ Úpravy ŠVP‹
‹ Obsah RVP ZV ‹
« Matematika a její aplikace «
Poznámky k úpravám očekávaných výstupů a vzdělávacího obsahu
Žáci s LMP vyhledávají úlohy a problémy ze svého okolí a z běžného života a ty řeší. Také mohou řešit úlohy ze zájmové matematiky, obrázkové řady, doplňování schémat apod. Pro řešení úloh a problémů využívají výpočetní techniky – kalkulátorů, počítačů, matematických počítačových programů, znázorňování těles, jejich uplatnění v praxi (architektura).
Indikátory očekávaných výstupů
Očekávané výstupy – 2. stupeň |
Indikátory |
žák |
žák |
- užívá logickou úvahu a kombinační úsudek při řešení úloh a problémů, nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací |
1. vyhledá v textu úlohy potřebné údaje a vztahy |
- řeší úlohy na prostorovou představivost, aplikuje a kombinuje poznatky a dovednosti z různých tematických a vzdělávacích oblastí |
1. určí reálnou podobu jednoduchého trojrozměrného útvaru z jeho obrazu v rovině |
Očekávané výstupy v RVP ZŠS
Očekávané výstupy nejsou formulovány.