Multisenzorický přístup
Video ukázka
Specifikace
Předmět: Český jazyk
Ročník: 3. ročník
Popis: Vyučující se zaměřuje na aktivizaci sluchového vnímání žáků se specifickými poruchami učení formou pohybové multisenzorické hry „Honzo, vstávej“. Při nezdaru má žák možnost opory o zrakové znázornění délky tónů. Správné rozeznávání délek tónů je nezbytné pro nácvik čtení i psaní.
Využití ve výuce při společném vzdělávání: Tato aktivita je cílená především na žáky se znevýhodněním v oblasti sluchového vnímání. Lze ji zařadit v hodinách speciálně pedagogické péče, ale v nižších ročnících i v rámci běžné výuky v heterogenní třídě.
Vyučující: PhDr. Kamila Balharová, ZŠ Táborská, Praha
Úplná videohospitace dostupná zde: https://audiovideo.rvp.cz/video/3879/VIRTUALNI-HOSPITACE---VYUKA-CESKEHO-JAZYKA-U-ZAKU-SE-SPECIFICKYMI-PORUCHAMI-UCENI.html