Využívání mnemotechnické pomůcky
Video ukázka 1
Specifikace
Předmět: Matematika
Ročník: 3. a 4. ročník
Popis: Vyučující napíše na tabuli základní římské číslice. Následně každou číslici popíše a za pomoci jednoduché mnemotechnické pomůcky přizpůsobí čísla žákům tak, aby jejich zapamatování bylo snažší.
Využití aktivity ve výuce při společném vzdělávání: Aktivita využívá názornosti, je navázána na jednoduché logické operace a usnadní tak zapamatování učiva žákům s rozdílnými styly učení.
Vyučující: Mgr. Lucie Krobová a Mgr. Bc. Miroslav Halló, ZŠ a MŠ Senomaty
Úplná videohospitace dostupná zde: https://audiovideo.rvp.cz/video/2779/VV21---VIRTUALNI-HOSPITACE-MATEMATIKA-A-ANGLICKY-JAZYK-VE-3-A-4-ROCNIKU.html
Video ukázka 2
Specifikace
Předmět: Matematika
Ročník: 3. a 4. ročník
Popis: Vyučující za pomoci IC techniky ozřejmuje žákům římské číslice. Vysvětluje posloupnost v řadě jednotlivých čísel a v závěru aktivity žákům představí mnemotechnickou pomůcku pro snadné zapamatování posloupnosti římských čísel.
Využití aktivity ve výuce při společném vzdělávání: Mnemotechnické pomůcky pomáhají ke snadnému zapamatování aktuálně probírané látky všem žákům.
Vyučující: Mgr. Lucie Krobová a Mgr. Bc. Miroslav Halló, ZŠ a MŠ Senomaty
Úplná videohospitace dostupná zde: https://audiovideo.rvp.cz/video/2779/VV21---VIRTUALNI-HOSPITACE-MATEMATIKA-A-ANGLICKY-JAZYK-VE-3-A-4-ROCNIKU.html