Sebehodnocení – grafická forma, škálové hodnocení pomocí obrázků

Přidat do kolekce

Video ukázka

Specifikace

Oblast: Dítě a ten druhý

Třída: heterogenní skupina dětí ve věku 3-7 let

Popis: Učitelka pracuje s dětmi na upevňování domluveného „stolovacího“ pravidla. Děti se podílely na tvorbě říkadla, které jim připomíná, jak by se chtěly chovat při stolování (samostatně si připravit prostírku, kterou si každý vytvořil svoji originální, připravit si jídlo, nerušit ostatní hlasitým hovorem, křikem – mít při jídle klid, uklidit po sobě , po jídle se postarat o čistou prostírku – utřít si ji a odnést na místo). Učitelka postupně zapojuje děti do sebehodnocení pomocí tří stupňové škály – obrázku (smajlík). Učitelka jde dětem osobním příkladem – používá stejnou prostírku jako děti, sedí s dětmi u stolu, jí stejné jídlo, neruší ostatní hlasitým hovorem.

 Využití aktivity při společném vzdělávání: Učitelka individuálně zapojuje chlapce s Downovým, syndromem, učí ho samostatnosti.

Učitel: Jana Kropáčová, MŠ kaštánek, Teplice

Úplná videohospitace dostupná zde: https://audiovideo.rvp.cz/video/4224/VIRTUALNI-HOSPITACE-ZAMERENA-NA-ZAVADENI-FORMATIVNIHO-HODNOCENI-DETI.html

Pohled byl zobrazen 87x od 18 říjen 2019 do 17 listopad 2019