SDílna Opava
Na akci, kterou sdílna pořádá 6.12.2011 na téma Učební typy aneb umění efektivně rozvíjet kompetenci k učení u žáků, společně prodiskutujeme, jak jednotliví učitelé naplňují rozvíjejí v rámci své výuky kompetence k učení. Dozvíte se, co znamená "učební typ" a "učební styl", jaké existují nástroje k jejich zjišťování u žáků a jak jich je možno v běžné praxi použít.
Sdílna Opava
Inspirace - to je, když člověk dře jako kůň.
(Petr Iljič Čajkovský)
Chceme pro vás být koněm tažným!
Kontakty
Hlavní organizátor
Jméno: Saša Dobrovolná
Telefon: 603 727 081
Email: dobrovolna@rvp.cz
Lektor
Jméno: Mgr. Jan Zouhar
Telefon: 604 849 652
Email: zouharj@volny.cz
Setkání 6. prosince 2011 - UČEBNÍ STYLY
Čas a místo konání: 14:00 - 18:00 hodin, ZŠ Otická, Opava
Lektor: Mgr. Jan Zouhar, Mgr. Taťána Bagári
Program setkání:
14:00 - 14:30 h Zahájení, pár slov o Metodickém portálu, představení lektora
14:30 - 15:00 h Možnosti využití Metodického portálu ve výuce, sdílení zkušeností
15:00 - 17:45 h "Učební typy" - lektor Mgr. Jan Zouhar
17:45 - 18:00 h Prostor pro dotazy účastníků, individuální konzultace
Akce je plánována pro 40 lidí.
K tématu akce
Učební typy aneb umění efektivně rozvíjet kompetenci k učení u žáků
Jak v tom žákům může pomoci škola?
Cíle dílny - účastníci:
- analyzují svůj učební typ
- rozklíčí kompetenci k učení
- orientují se v jednotlivých nástrojích, zjišťujících styl učení u žáků a dovedou některý z nich použít
- jmenují základní zdroje informací
V dílně společně prodiskutujeme, jak jednotliví učitelé naplňují rozvíjejí v rámci své výuky kompetence k učení. Dozvíte se, co znamená "učební typ" a "učební styl", jaké existují nástroje k jejich zjišťování u žáků a jak jich je možno v běžné praxi použít.
Vyzkoušíte si sami na sobě jaký učební typ je Vám vlastní.
Dále budeme společně promýšlet jak využít těchto znalostí v naší praxi: jaké strategie a metody je možno volit pro rozvoj žákova učení.
Učební typy na Metodickém portálu
Učební typy - heslo ve wiki
Pohled byl zobrazen 713x od 30 květen 2014 do 25 duben 2024