Finanční gramotnost (CfME)

od Centre for Modern Education (CfME)

Představujeme vám zajímavou internetovou stránku pro výuku finanční gramotnosti na základních školách.

http://financnigramotnost.cfme.net

Jedna z deseti lekcí

Nabízíme vám k vyzkoušení pracovní list s metodikou a ukázkovou lekcí.

Vstup na stránky

Pracovní list pro žáky

Metodický list pro učitele

Vstup do ukázkové lekce

Postavy průvodců e-learningu

Textový rámeček

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Finanční gramotnost

Speciálně připravená výuka pro finanční gramotnost rozdělená do deseti specificky zaměřených lekcí, která si klade za cíl pomoci starším žákům na základních školách a mladším žákům na středních školách zorientovat se v základech finanční gramotnosti.

Školám se tak nabízí řešení výuky finanční gramotnosti na příkladech běžných finančních produktů. Každá z lekcí představuje reálnou životní situaci. Pomocí propracované inovativní metodiky, připravených pracovních listů a on-line lekcí budou žáci dobře připraveni na budoucí život.

Lekce mají návaznost zejména na předměty jako jsou finanční gramotnost jako taková, občanská výchova / základy společenských věd a matematika. Výuka je založená na modelu učení E-U-R (evokace – uvědomění – reflexe), jenž stimuluje logické myšlení a uvažování. Všechny materiály jsou ověřené v praxi.

Kontakt

Lenka Krobová

tel: 603 176 395
Pobřežní 34
186 00 Praha 8
www.cfme.net
 

Další odkazy

Vstup do e-learningu
Centrální vstup do e-learningových lekcí.

Objednávka
On-line formulář pro objednání lekcí.

Stránky CfME pro školy
Úplný seznam projektů CfME realizivoných pro školy.

Logo CfME

Zpětná vazba

Petr Koubek - 28 květen 2012, 1:02
No, hravá ukázka na doporučeném webu asi je, ale jak pomůže žákovi v životě? Moc ne - je jídlo, dovolená a nebo ošacení či nákup vždy negativní??? Shrnutí: pěkné, ale zcela nepoužitelné při nějakém vyučování - možná jen jako evokace k následnému rozboru životních výdajů a příjmů......
Lenka Krobová - 28 květen 2012, 3:04
Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu k e-learningové lekci. Z uvedeného textu u projektu pravděpodbně není zřejmé, že e-learningové lekce jsou zpětnovazebné, a tedy navazují na metodiku a pracovní listy, kde je problematika daného tématu probírána až ve dvou vyučovacích hodinách. Rozhodně e-learningové lekce nejsou stěžejní jde spíše o oddychové cvičení na konci hodiny a v mnohých případech, jako je i tento může být lekce použita k evokaci, jak píšete. Každopádně v této hře jde tedy pouze o rezeznání příjmů a výdajů.
Pohled byl zobrazen 1389x od 30 květen 2014 do 2 prosinec 2022