5.2.1 Vzdělávací obor - Matematika a její aplikace - Nestandardní aplikační úlohy a problémy 2. období 1. stupně
Nestandardní aplikační úlohy a problémy 2. období 1. stupně
žák
M-5-4-01 řeší jednoduché praktické slovní úlohy a problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech a algoritmech školské matematiky
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:
žák
M-5-4-01p řeší jednoduché praktické slovní úlohy, jejichž řešení nemusí být závislé na matematických postupech
Navigace
« O průvodci a úpravách (úvod) «
‹ Úpravy ŠVP‹
‹ Obsah RVP ZV ‹
« Matematika a její aplikace «
Poznámky k úpravám očekávaných výstupů a vzdělávacího obsahu
Žáci se učí řešit zajímavé úlohy, většinou podle vzoru. Pokud se objeví vlastní přístup žáka k řešení úlohy, vyžaduje to výrazné ocenění.
Indikátory očekávaných výstupů
Očekávané výstupy – 2. stupeň |
Indikátory |
žák |
žák |
- užívá logickou úvahu a kombinační úsudek při řešení úloh a problémů, nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací |
1. vyhledá v textu úlohy potřebné údaje a vztahy |
- řeší úlohy na prostorovou představivost, aplikuje a kombinuje poznatky a dovednosti z různých tematických a vzdělávacích oblastí |
1. určí reálnou podobu jednoduchého trojrozměrného útvaru z jeho obrazu v rovině |
Očekávané výstupy v RVP ZŠS
Očekávané výstupy nejsou formulovány.