Virtuální hospitace - MATEMATIKA - Desetinná čísla - operace, slovní úlohy
Občanské sdružení VV21 realizuje projekt Zvýšení dostupnosti DVPP ve SČ kraji pomocí moderních technologií, reg. č.: CZ.1.07/1.3.04/04.0004, který je financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Globální cíl projektu vychází z prioritní osy č. 1, která je zaměřena na rozvoj a zkvalitňování počátečního vzdělávání, což se neobejde bez zvyšování profesních kompetencí pedagogických pracovníků a bez zvýšení jejich motivace k dalšímu vzdělávání.

V pohledu najdete fotorafie, materiály a odkazy vztahující se k dané virtuální hospitaci.
Virtuální hospitace - Matematika 6.ročník - Desetinná čísla - operace, slovní úlohy
Datum natáčení: 7. prosince 2012
Místo natáčení: ZŠ Velvary
Vyučující: Mgr. Kateřina Mazochová
Ročník: šestý
Web školy: http://www.zsvelvary.cz/
CÍL HODINY
Procvičit násobení desetinných čísel s využitím interaktivní tabule a hlasovacího zařízení a současně využít v hodině i znalost anglického jazyka u žáků (CLIL)
VIDEO
Podívejte se na virtuální hospitaci z matematiky v 6. ročníku.
Videozáznam >>ZDE<<.
DISKUZE K HODINĚ
ON-LINE DISKUZE: 11. 2. od 17:00
Ke zhlédnuté hodině můžete diskutovat
- s vyučující této hodiny Mgr. Kateřinou Mazochovou,
- a s Doc. RNDr. Naďou Vondrovou (Stehlíkovou), Ph.D. z Pedagogické fakulty Karlovy univerzity v Praze
Evaluace - vyučující:
Vyučující předpokládala, že žáci budou v hodině aktivní a její očekávání se potvrdilo. Žáci pracovali skvěle.
Nepodařilo se stihnout vše, co bylo v plánu, ale hlavní cíle, stanovené pro tuto hodinu, se podařilo splnit. Každý žák získal během hodiny zpětnou vazbu, co se mu podařilo, co naopak ne a každý měl možnost dozvědět se, kde chyboval a jaké mělo být správné řešení.
Do hodiny byla zapojena i angličtina. Z počátku měli žáci trochu problém s anglickými slovíčky, ale po chvilce dokázali úlohu přeložit a vyřešit.
Závěrečné opakovací cvičení trvalo déle, než bylo plánováno, proto už na závěr hodiny nebyla zařazena logická úloha.
Celkově byl cíl hodiny splněn a žákům se snad podařilo posunout se zase o krůček dopředu.
Prezentace didaktika pro on-line diskuzi
Analýza hodiny
VIR_analyza_hodiny_M_6_Mazochova_vf.pdf
Didaktická analýza hodiny