5.6.1 Vzdělávací obor - Fyzika - Zvukové děje
Zvukové děje
žák
F-9-5-01 rozpozná ve svém okolí zdroje zvuku a kvalitativně analyzuje příhodnost daného prostředí pro šíření zvuku
F-9-5-02 posoudí možnosti zmenšování vlivu nadměrného hluku na životní prostředí
Minimální doporučená úroveň pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření:
žák
F-9-5-01p rozpozná zdroje zvuku, jeho šíření a odraz
F-9-5-02p posoudí vliv nadměrného hluku na životní prostředí a zdraví člověka
Navigace
« O průvodci a úpravách (úvod) «
‹ Úpravy ŠVP‹
‹ Obsah RVP ZV ‹
« Člověk a příroda «
Indikátory očekávaných výstupů
Očekávané výstupy |
Indikátory |
žák |
žák |
- rozpozná ve svém okolí zdroje zvuku a kvalitativně analyzuje příhodnost daného prostředí pro šíření zvuku |
1. uvede příklady zdrojů zvuku z prostředí, ve kterém žije |
- posoudí možnosti zmenšování vlivu nadměrného hluku na životní prostředí |
1. uvede příklady prostředí s nadměrným hlukem, resp. příklady zdrojů nadměrného hluku |
Očekávané výstupy v RVP ZŠS
žák by měl
- rozeznat zdroje zvuku
- vědět o vlivu nadměrného hluku na životní prostředí a zdraví člověka