Obecná doporučení pro vzdělávání žáků s LMP

od Průvodce upraveným RVP ZV

                                                                                                                                                                                               
Doporučení, inspirace a náměty
                                                                                                                                                                                               

Obsah

Při plánování a realizaci vzdělávání ve třídě vychází učitel ze svého  konkrétního zjištění o žákovi s LMP. Určitou oporu mu může poskytnout i obecný popis speciálních vzdělávacích potřeb takového žáka.
Následující témata věnovaná obecné charakteristice vzdělávání žáků s LMP mohou poskytnout základní metodickou podporu.


Definice mentálního postižení
Žák s LMP  v oblasti kognice
Žák s LMP a osobnostní specifika

Inkluzivní vzdělávání žáků s LMP
Proces učení v heterogenních třídě s žáky s LMP
Diferenciace ve vzdělávání
Vyučovací strategie při diferencovaném vyučování

Jak hodnotit žáky s lehkým mentálním postižením? 
Slovní hodnocení a sebehodnocení

Odpovědi na často kladené dotazy

Zpětná vazba

Powers Billie - 22 duben 2024, 10:14


One unique positive aspect of this content is its recognition of the teacher's role in individualizing education for students with mild mental disabilities (LMP). By acknowledging the importance of teachers basing their planning and implementation of education on specific assessments of each student with LMP, it emphasizes a personalized approach to learning. This approach fosters a supportive environment where students' unique needs are addressed, promoting their growth and success in the classroom.
Source: hill climb racing

Pohled byl zobrazen 36400x od 14 prosinec 2015 do 25 duben 2024