Obecná doporučení pro vzdělávání žáků s LMP
Obsah
Při plánování a realizaci vzdělávání ve třídě vychází učitel ze svého konkrétního zjištění o žákovi s LMP. Určitou oporu mu může poskytnout i obecný popis speciálních vzdělávacích potřeb takového žáka.
Následující témata věnovaná obecné charakteristice vzdělávání žáků s LMP mohou poskytnout základní metodickou podporu.
Definice mentálního postižení
Žák s LMP v oblasti kognice
Žák s LMP a osobnostní specifika
Inkluzivní vzdělávání žáků s LMP
Proces učení v heterogenních třídě s žáky s LMP
Diferenciace ve vzdělávání
Vyučovací strategie při diferencovaném vyučování
Jak hodnotit žáky s lehkým mentálním postižením?
Slovní hodnocení a sebehodnocení
Navigace
Odpovědi na často kladené dotazy
Pohled byl zobrazen 36874x od 14 December 2015 do 13 August 2024