Použitá literatura
Průvodce upraveným RVP ZV pro žáky se specifickými poruchami učení
Autor: Zdeňka Michalová
Použitá literatura:
British Dyslexia Association. What arespecific learningdifficulties, [Online]. Dostupné na: http://www.bdadyslexia.org.uk/educator/what-are-specific-learning-difficulties/ [21. 5.2015].
DISETH, Å. (2011). Self-efficacy, goal orientations and learning strategies as mediators between preceding and subsequent academic achievement. Learning and Individual Differences, 21(2), 191–195.
International Dyslexia Association (2002). Definition of dyslexia, [Online]. Dostupné na: http://eida.org/definition-of-dyslexia/ [21. 5.2015].
MICHALOVÁ, Z. (2004). Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních. Havlíčkův Brod: Tobiáš.
MICHALOVÁ, Z. (2016). Specifické poruchy učení. Havlíčkův Brod: Tobiáš.
PETTY, G.(2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
REID, G. (2006). Learning styles and inclusion. London, Thosand Oaks, New Delhi: Sage.