Metodická podpora pro učitele II.
od Vzdělávání žáků se sluchovým postižením
2. B. Výuka českého znakového jazyka pro žáky se sluchovým postižením
Elektronická publikace, část II.
- Úvod
- 1 Jak plánovat výuku českého znakového jazyka
Jitka Schormová, Tomáš Jelínek - 2 Jaké vyučovací postupy lze využívat ve výuce českého znakového jazyka
Marie Boccou Kestřánková, Tomáš Bogner - 3 Jak hodnotit žáky při výuce českého znakového jazyka
Martina Hulešová, Radka Nováková, Lucie Štádlerová - 4 Jak pracovat s heterogenitou třídy a s třídním klimatem při výuce českého znakového jazyka
Romana Petráňová, Tomáš Bogner, Tomáš Jelínek, Jana Servusová
Publikace vznikla na základě odborné spolupráce Národního ústavu pro vzdělávání (NÚV) a Asociace neslyšících, nedoslýchavých a jejich přátel (ASNEP).
Autorský tým: Tomáš Bogner, Martina Hulešová, Tomáš Jelínek, Marie Boccou Kestřánková, Radka Nováková, Romana Petráňová, Jana Servusová, Jitka Schormová, Lucie Štádlerová Národní pedagogický institut České republiky (zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků), 2022
ISBN 978-80-7578-090-4
Pohled byl zobrazen 802x od 17 January 2022 do 13 August 2024