Specifika práce s dětmi se sluchovým postižením

od Průvodce RVP PV

Doporučení, inspirace a náměty

Použitá a doporučená literatura

JANKOVÁ, J. a kol. 2015 Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání. Olomouc, UPOL. ISBN 978-80-244-4685-1 (el. verze)
JANKOVÁ, J. a kol. 2015 Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků se zrakovým postižením. Olomouc: UPOL. ISBN 978-80-244-4686-8 (el. verze)
JANKOVÁ, J. Komunikace se žákem se zrakovým postižením in ŽAMPACHOVÁ, Z. a kol. Komunikace se žákem se zdravotním postižením. Olomouc: UPOL, 2015. ISBN 978-80-244-4728-5
MICHALÍK, J., BASLEROVÁ, P., FELCMANOVÁ, L. a kol. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního nebo sociálního znevýhodnění – obecná část. Olomouc: UPOL, 2015. ISBN 978-80-244-4675-2 (el. verze)
RŮŽIČKOVÁ, V., BUČKOVÁ, I. Metodika předbraillské přípravy u dětí s těžkým postižením zraku. In: BASLEROVÁ, P. a kol. Metodika práce se žákem se ZP. Olomouc: Univerzita Palackého, 2012. ISBN 978-80-244-3307-3
VÁGNEROVÁ, M. Školní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-1074-4

Pohled byl zobrazen 1447x od 12 říjen 2016 do 26 duben 2024