ICT jako nástroj inovace výuky
Stručný obsah projektu
Projekt byl zaměřen na Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v zapojování stávající i nově zakoupené ICT techniky do výuky.
Realizace projektu začala 19.11.2014 a termín ukončení je po prodloužení projektu 30.10.2015.
V projektu bylo realizováno 6 klíčových aktivit zaměřených na vzdělávání ředitelů, metodiků ICT a pedagogických pracovníků a 1 klíčová aktivita zaměřená na evaluaci projektu.
Konkrétně se jedná o tyto klíčové aktivity:
-
Vzdělávání vedoucích pracovníků škol
-
Mentoring a podpora pedagogických pracovníků škol
-
Metodik ICT ve škole
-
Aktivní využití stávající ICT ve výuce
-
Aktivní využití nových ICT nástrojů ve výuce
-
Zavádění moderních (dotykových) zařízení ve výuce konkrétních předmětů na školách
-
Evaluace
Všechny vzdělávací kurzy, kromě vzdělávání ředitelů a vedoucích pracovníků v oblasti veřejných zakázek, jsou akreditovány jako kurzy DVPP u MŠMT. Kurzy klíčových aktivit 01- 03 jsou navzájem nesouvisející kurzy klíčových aktivit 04-06 jsou vzájemně související. Jednotlivé klíčové aktivity obsahují nejen klasické prezenční vzdělávání, ale i tvorbu e- learningových podpor prezenčního vzdělávání a webové aplikace, pomocí kterých si cílová skupina - pedagogové zapojených škol, bude vzájemně vyměňovat zkušenosti, komunikovat spolu a spolupracovat se svými mentory.
Dále se KA projektu zaměřují na systémovou podporu ředitelů a vedoucích pracovníků škol ve využívání digitálních technologií pro integraci ICT do života školy a také evaluací projektových aktivit. Jednotlivé základní a střední školy budou do projektu zapojeny jako partneři s finančním příspěvkem.
Klíčová aktivita 07 je zaměřena na evaluaci předchozích klíčových aktivit realizovaných u jednotlivých partnerů a vyhodnocení dosažení cílů projektu. Došlo k vyhodnocení přínosu, dopadu a efektu vzdělávacích aktivit na reálné využití ICT ve výuce u jednotlivých partnerů (škol).
Web projektu
Obsah:
Obsah:
Obsah:
Obsah:
Obsah:
Všechny pohledy skupiny Výzva 51
Autor kolekce: Pavlína Hublová