Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativně

od Výzva 51 - výstupy

Registrační číslo projektu: CZ. 1.07/1.3.00/51.0009; název projektu: Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativně; název příjemce: Ostravská univerzita v Ostravě, Dvořákova 7, 701 03 Ostrava, IČ: 61988987

Stručný obsah projektu

Projekt se zaměřil na základní a střední školy, které jsou většinou poměrně dobře vybaveny informačními a komunikačními technologiemi (ICT). Tento fakt se však dosud zásadním způsobem neprojevoval v jejich efektivním využívání a dostatečné integraci ICT ze strany pedagogů do výuky. Cílem projektu bylo realizací vzdělávacích kurzů pro pedagogické, vedoucí a ICT pracovníky partnerských ZS a SS a poskytováním intenzivní prezenční a on-line metodické a technické podpory dosáhnout zvýšení kompetencí těchto pracovníků při integraci ICT do výuky. Pozornost byla rovněž věnována důkladné evaluaci, která umožnila zmapování potřeb pedagogů. Výrazným prvkem také bylo i aktivní zapojení mentorů do práce s cílovou skupinou. Aktivity byly realizovány v unikátním spojení Pedagogické a Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity v Ostravě, která zajišťovala odbornou garanci a vzdělávací kurzy pro pedagogy, a Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava, která nabídla metodickou a technickou podporu v oblasti ICT. Projekt byl rozdělen do 4 klíčových aktivit a to: KA01 - ŘedITelé, KA02 - UčITelé, KA03 - Didaktiky a KA04 - Podpora. Jednotlivé kurzy byly realizovány přímo v partnerských školách. Na základě velkého zájmu ze strany partnerských byly rovněž realizovány i "doplňkové kurzy" v rámci KA02 a KA03. Úspěšní účastníci obdrželi osvědčení o absolvování kurzů. Cílovou skupinu tvořilo celkem 592 pedagogů, 49  ředitelů a 33 metodiků ICT. V rámci technické podpory mohli účastníci využívat webového portálu projektu (http://chytraci.vsb.cz). Na závěr projektu, jako součást evaluace výstupů, bylo uspořádáno závěrečné setkání projektu spojené s evaluací projektových aktivit.

Všechny pohledy skupiny Výzva 51

Výzva 51
Autor kolekce: Pavlína Hublová
NázevPopisTyp
Dotyková zařízení ve výucedigifolio
Využíváme ICT ve výucedigifolio
Inovace na dosahdigifolio
Učíme digitálnědigifolio
Další vzdělávání pedagogických pracovníků k jejich vyšší konkurenceschopnostidigifolio
Podpora interaktivity ve výuce pomocí ICT nástrojůdigifolio
Digitálně a interaktivnědigifolio
INTERES - Informační technologie realizované spolupracídigifolio
ICT jako nástroj inovace výukydigifolio
Dotkněte se inspiracedigifolio
Vzdělávání dotykemdigifolio
Škola na dotek v Královéhradeckém krajidigifolio
Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelůdigifolio
Škola digitálního věkudigifolio
Vzdělávání pedagogů v prostředí cloududigifolio
Didaktika pro kyberprostordigifolio
Moderní učitel 21. stoletídigifolio
Informační centra digitálního vzdělávánídigifolio
ICT nás bavídigifolio
Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativnědigifolio
Vzdělávání pedagogů pomocí tabletůdigifolio
Cloud je budoucnost vzdělávánídigifolio
Učitelé onlinedigifolio
Sdílím, sdílíš, sdílíme – aneb využití ICT pro efektivní výukudigifolio
Dotkněme se budoucnostidigifolio
Vzájemným učením – cool pedagog 21. stoletídigifolio
Podporovou ICT ve výuce k modernizaci vzdělávání ve Zlínském krajidigifolio
Tablety do škol - pomůcka pro pedagoga ve světě digitálního vzdělávánídigifolio
Mentoring a individuální rozvoj pedaggických pracovníků ve využívání dotykových zařízení ve výuceodigifolio
Dotkněte se inovacídigifolio
Moderní učiteldigifolio
Integrace ICT do výukydigifolio
RESTARTdigifolio
Rozvoj počítačové gramotnosti na českých školáchdigifolio
KANTOR IDEÁL - Vzdělávání a podpora pedagogických pracovníků ZŠ a SŠ při integraci ICT do výukydigifolio
Pedagog a tablety ve výucedigifolio
Rozvoj a podpora škol pro využití mobilní ICT ve výucedigifolio

Obsah:

Jméno Popis
file CloudComputingSNástrojiGoogle.pdf
file DigitálníVideoVPráciUčitele.pdf
file GrafickéAAnimačníTechniky.pdf
file Inovace literární výchovy na základní škole pomocí ICT techniky.pdf
file JakNaWindows7.pdf
file JakNaWindows8.pdf
file MobilníTechnologieNaDotykovýchZařízeních.pdf
file Mobilní zařízení (tablet i notebook) v práci učitele (pro SŠ).pdf
file PouzivameLMSMoodle.pdf
file PoužitíICTAMobilních(Dotyk)ProstředkůVeVýuceFyzikyNaSŠ.pdf
file PoužitíICTAMobilních(Dotyk)ProstředkůVeVýuceFyzikyNaZŠ.pdf
file PoužitíICTAMobilních(Dotyk)ProstředkůVeVýuceM.pdf
file PoužitíICTAMobilních(dotyk)ZařízeníCtenarska gramotnost.pdf
file PoužitíICTAMobilních(dotyk)ZařízeníVeVýuceCizíchJazyků_SS.pdf
file PoužitíICTAMobilních(dotyk)ZařízeníVeVýuceCizíchJazyků_ZS.pdf
file PoužitíICTAMobilních(dotyk)ZařízeníVe výucePředmětuČlověk.pdf
file PoužívámeTabulkyAGrafyVeVýuce.pdf
file PrezentujemeJednodušePomocíMSPowerPoint2013.pdf
file TvorbaDigitálníFotografie.pdf
file TvorbaTestůVLMSMoodle.pdf
file TvorbaŽákovskýchProjektůSVyužitímICT.pdf
file UpravaDigitálnichObrazkuZákladyPocitacoveGrafiky.pdf
file VedemeVyukuSITSmartboard.pdf
file VyužitíMobilníchZařízeníVChemickémVzdělávání.pdf
file Využití mobilní výpočetní tech_notebook_netbook.pdf
file VyužitíTabletůObčanskáVýchovaKlimsza.pdf
file VyužívámeMsOffice 2013.pdf
file VyžitíTabletůVPráciUčitele_ZŠ.pdf
file VýukaInformatikySVyužitímMobilníchZařízení.pdf
file VýukaProgramování-JazykPython.pdf
file WebovéStránkySnadnoARychleAnebJeTuWeb.pdf
file ZakladyOsobniBezpecnostiVSocSitich.pdf
file ZakladyPráceSInteraktivníTabulí.pdf
file ZpracováníZvukuNaPočítači.pdf
Pohled byl zobrazen 1864x od 28 duben 2016 do 25 duben 2024