ICT jako nástroj inovace výuky

od Výzva 51 - výstupy

Registrační číslo projektu: CZ. 1.07/1.3.00/51.0040; název projektu: ICTjako nástroj inovace výuky; název příjemce: Valero s.r.o., IČ: 28291565.
Přidat do kolekce

Stručný obsah projektu

Projekt byl zaměřen na Zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků v zapojování stávající i nově zakoupené ICT techniky do výuky.

Realizace projektu začala 19.11.2014 a termín ukončení je po prodloužení projektu 30.10.2015.

V projektu bylo realizováno 6 klíčových aktivit zaměřených na vzdělávání ředitelů, metodiků ICT a pedagogických pracovníků a 1 klíčová aktivita zaměřená na evaluaci projektu.

Konkrétně se jedná o tyto klíčové aktivity:

  1. Vzdělávání vedoucích pracovníků škol

  2. Mentoring a podpora pedagogických pracovníků škol

  3. Metodik ICT ve škole

  4. Aktivní využití stávající ICT ve výuce

  5. Aktivní využití nových ICT nástrojů ve výuce

  6. Zavádění moderních (dotykových) zařízení ve výuce konkrétních předmětů na školách

  7. Evaluace

Všechny vzdělávací kurzy, kromě vzdělávání ředitelů a vedoucích pracovníků v oblasti veřejných zakázek, jsou akreditovány jako kurzy DVPP u MŠMT. Kurzy klíčových aktivit 01- 03 jsou navzájem nesouvisející kurzy klíčových aktivit 04-06 jsou vzájemně související. Jednotlivé klíčové aktivity obsahují nejen klasické prezenční vzdělávání, ale i tvorbu e- learningových podpor prezenčního vzdělávání a webové aplikace, pomocí kterých si cílová skupina - pedagogové zapojených škol, bude vzájemně vyměňovat zkušenosti, komunikovat spolu a spolupracovat se svými mentory.

Dále se KA projektu zaměřují na systémovou podporu ředitelů a vedoucích pracovníků škol ve využívání digitálních technologií pro integraci ICT do života školy a také evaluací projektových aktivit. Jednotlivé základní a střední školy budou do projektu zapojeny jako partneři s finančním příspěvkem.

Klíčová aktivita 07 je zaměřena na evaluaci předchozích klíčových aktivit realizovaných u jednotlivých partnerů a vyhodnocení dosažení cílů projektu. Došlo k vyhodnocení přínosu, dopadu a efektu vzdělávacích aktivit na reálné využití ICT ve výuce u jednotlivých partnerů (škol).

Všechny pohledy skupiny Výzva 51

Výzva 51
Autor: Pavlína Hublová
NázevPopisTyp
Dotyková zařízení ve výucedigifolio
Využíváme ICT ve výucedigifolio
Inovace na dosahdigifolio
Učíme digitálnědigifolio
Další vzdělávání pedagogických pracovníků k jejich vyšší konkurenceschopnostidigifolio
Podpora interaktivity ve výuce pomocí ICT nástrojůdigifolio
Digitálně a interaktivnědigifolio
INTERES - Informační technologie realizované spolupracídigifolio
ICT jako nástroj inovace výukydigifolio
Dotkněte se inspiracedigifolio
Vzdělávání dotykemdigifolio
Škola na dotek v Královéhradeckém krajidigifolio
Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelůdigifolio
Škola digitálního věkudigifolio
Vzdělávání pedagogů v prostředí cloududigifolio
Didaktika pro kyberprostordigifolio
Moderní učitel 21. stoletídigifolio
Informační centra digitálního vzdělávánídigifolio
ICT nás bavídigifolio
Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativnědigifolio
Vzdělávání pedagogů pomocí tabletůdigifolio
Cloud je budoucnost vzdělávánídigifolio
Učitelé onlinedigifolio
Sdílím, sdílíš, sdílíme – aneb využití ICT pro efektivní výukudigifolio
Dotkněme se budoucnostidigifolio
Vzájemným učením – cool pedagog 21. stoletídigifolio
Podporovou ICT ve výuce k modernizaci vzdělávání ve Zlínském krajidigifolio
Tablety do škol - pomůcka pro pedagoga ve světě digitálního vzdělávánídigifolio
Mentoring a individuální rozvoj pedaggických pracovníků ve využívání dotykových zařízení ve výuceodigifolio
Dotkněte se inovacídigifolio
Moderní učiteldigifolio
Integrace ICT do výukydigifolio
RESTARTdigifolio
Rozvoj počítačové gramotnosti na českých školáchdigifolio
KANTOR IDEÁL - Vzdělávání a podpora pedagogických pracovníků ZŠ a SŠ při integraci ICT do výukydigifolio
Pedagog a tablety ve výucedigifolio
Rozvoj a podpora škol pro využití mobilní ICT ve výucedigifolio
Pohled byl zobrazen 883x od 23 únor 2016 do 16 říjen 2019