Moderní učitel

od Výzva 51 - výstupy

Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.2.00/51.0041; název projektu: Moderní učitel; název příjemce: Univerzita Palackého v Olomouci, Křížkovského 8, 771 47 Olomouc, IČ 61989592

Přidat do kolekce

Všechny pohledy skupiny Výzva 51

Výzva 51
Autor: Pavlína Hublová
NázevPopisTyp
Dotyková zařízení ve výucedigifolio
Využíváme ICT ve výucedigifolio
Inovace na dosahdigifolio
Učíme digitálnědigifolio
Další vzdělávání pedagogických pracovníků k jejich vyšší konkurenceschopnostidigifolio
Podpora interaktivity ve výuce pomocí ICT nástrojůdigifolio
Digitálně a interaktivnědigifolio
INTERES - Informační technologie realizované spolupracídigifolio
ICT jako nástroj inovace výukydigifolio
Dotkněte se inspiracedigifolio
Vzdělávání dotykemdigifolio
Škola na dotek v Královéhradeckém krajidigifolio
Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelůdigifolio
Škola digitálního věkudigifolio
Vzdělávání pedagogů v prostředí cloududigifolio
Didaktika pro kyberprostordigifolio
Moderní učitel 21. stoletídigifolio
Informační centra digitálního vzdělávánídigifolio
ICT nás bavídigifolio
Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jednoduše a kreativnědigifolio
Vzdělávání pedagogů pomocí tabletůdigifolio
Cloud je budoucnost vzdělávánídigifolio
Učitelé onlinedigifolio
Sdílím, sdílíš, sdílíme – aneb využití ICT pro efektivní výukudigifolio
Dotkněme se budoucnostidigifolio
Vzájemným učením – cool pedagog 21. stoletídigifolio
Podporovou ICT ve výuce k modernizaci vzdělávání ve Zlínském krajidigifolio
Tablety do škol - pomůcka pro pedagoga ve světě digitálního vzdělávánídigifolio
Mentoring a individuální rozvoj pedaggických pracovníků ve využívání dotykových zařízení ve výuceodigifolio
Dotkněte se inovacídigifolio
Moderní učiteldigifolio
Integrace ICT do výukydigifolio
RESTARTdigifolio
Rozvoj počítačové gramotnosti na českých školáchdigifolio
KANTOR IDEÁL - Vzdělávání a podpora pedagogických pracovníků ZŠ a SŠ při integraci ICT do výukydigifolio
Pedagog a tablety ve výucedigifolio
Rozvoj a podpora škol pro využití mobilní ICT ve výucedigifolio

Stručný obsah projektu

Společný projekt Katedry technické a informační výchovy PdF ÚP v 0lomouci a 35 partnerských základních a střednich škol byl zaměřen na podporu profesního rozvoje pedagogických pracovníků škol v oblasti využití ICT ve vzdělávání, se zvláštním zaměřenim na moderní dotyková zařízeni. 

V rámci projektu bylo realizováno komplexní vzdělávání pedagogických pracovníků (ředitele a učitele) partnerských škol v rozsahu podporovaných aktivit výzvy č. 51 MŠMT A a B, v plném rozsahu podaktivit A 1 - vzdělávání ředitelů partnerských škol v oblasti realizace výběrových řízení a prevence rizik virtuální komunikace, A3 - vzdělávání metodiků ICT partnerských škol v oblasti pokročilé zprávy hardwarových a softwarových prostředků skolní počítačové sítě, B1 - vzdělávání učitelů partnerských škol v oblasti vytváření pokročilých výukových materiálů, B2 - vzdělávání učitelů partnerských škol v oblasti použití dotykových zařízení ve výuce a B3 - vzdelávání učitelů partnerských škol v oblasti využití dotykových zařízení v oborových didaktikách, přičemž podaktivita A2 - mentoring pedagogických pracovníků partnerských škol byla realizována faktickou pomocí při řesení problémů spojených s implementací ICT na partnerských školách. Vzdělávací aktivity v rámci všech podaktivit A i B jsou akreditované v systému DVPP MŠMT podle vyhlášky č. 317/2005 Sb. Nedílnou součástí řešení projektu bylo i vybavení pedagogických pracovníků dotykovými zařízeními.

Cílovými skupinami projektu "Moderní učitel"jsou:
  • vedouci pracovníci základních a středních škol (35 ředitelů) 
  • pedagogičtí pracovníci základních a středních škol (521 pedagogických pracovníků)
Do projektu je zapojeno celkem 35 partnerskjch škol s finančním příspěvkem:
  • 7 středních škol
  • 28 základních škol (12 základních škol s počtem žáků do 200, tj. 42,85 % ze zapojených základních škol).

První část cílové skupiny tvoří ředitelé partnerských škol, kteří byli vzdělávání v rámci podaktivity A1, zaměřené na problematiku realizace výběrových řízení a prevence rizik virtuální komunikace.

Druhou část cílové skupiny tvořili pedagogičtí pracovníci partnerských škol, kteří byli vzděláváni v rozsahu podaktivit B1 , B2 a B3. Toto vzdělávání bylo zaměřeno na problematiku pokročilého využití stávajícího ICT vybavení na školách (co už máme), problematiku využití moderních metod výuky, postavených na využití ICT ve vzdělávání, se zvláštním zaměřením na pokročilá dotyková zařízeni (co chceme), dále pak bude jejich vzdělávání zaměřeno na využití těchto dotykových zařízení v jednotlivých oborech a jejich předmetech (oborová didaktika).

V rámci této cílové skupiny byli podpořeni na pozicích Metodiků ICT pedagogové partnerských škol, kteří absolvují vzdělávání v rámci podaktivity A3. Metodici ICT na svých partnerských školách za podpory mentorů UP zajišťují svým kolegům metodickou a technickou podporu při využití a integraci ICT do výuky jak během projektu, tak i po jeho skončení.

Obsah:

Jméno Popis
folder Počítačové komponenty
file a1-kopecky-szotkowski-nebezpecne-komunikacni-techniky.pdf Nebezpečné komunikační techniky spojené s ICT pro ředitele základních a středních škol
file a3-klement-ip-adresace-a-smerovani-v-pocitacovych-sitich.pdf IP adresace a směrování v počítačových sítích
file a3-klement-os-windows-server-a-jeho-konfigurace.pdf OS Windows server a jeho konfigurace
file a3-klement-sluzby-spojene-s-active-directory.pdf Služby spojené s Active Directory
file a3-klement-sprava-os-windows-server.pdf Správa OS Windows server
file a3-klement-sprava-os-windows.pdf Správa OS Windows
file a3-klement-uvod-do-problematiky-pocitacovych-siti.pdf Úvod do problematiky počítačových sítí
file a3-klement-virtualizace-a-instalace-os-windows.pdf Virtualizace a instalace OS Windows
file b1-bartek-kubricky-excel.pdf Pokročilé použití MS Excel při tvorbě elektronických výukových materiálů
file b1-bartek-kubricky-powerpoint.pdf Pokročilé použití MS PowerPoint při tvorbě elektronických výukových materiálů
file b1-bartek-kubricky-word.pdf Pokročilé použití MS Word při tvorbě elektronických výukových materiálů
file b2-lavrincik-pouziti-dotykoveho-zarizeni-ve-vyuce-na-z-a-s-skolach.pdf Použití dotykového zařízení ve výuce na základních a středních školách
file b3-krisova-prirodovedne-predmety.pdf Použití dotykového zařízení v přírodovědných oborech na základních a středních školách
file b3-lavrincik-ekonomicke-a-technicke.pdf Použití dotykového zařízení v ekonomických, technických i specializačních oborech na základních a středních školách
file b3-lavrincik-jazykovedne-predmety.pdf Použití dotykového zařízení v jazykovědných oborech na základních a středních školách
file b3-lavrincik-primarni-vzdelavani.pdf Použití dotykového zařízení v primárním vzdělávání na základních školách
file b3-lavrincik-spolecensko-vedni.pdf Použití dotykového zařízení v společenskovědních oborech na základních a středních školách
file b3-neoral-umeleckovedni-a-televychovne.pdf Použití dotykového zařízení v uměleckovědních a tělovýchovných oborech na základních a středních školách
Pohled byl zobrazen 812x od 10 květen 2016 do 16 říjen 2019