Setkávání na Metodickém portálu
od Metodický portál RVP.CZ - RÚ NÚV
Webináře se přestěhovaly!
Na začátku roku 2021 jsme všechny webináře přestěhovali do nového modulu portálu - Webináře.
Najdete tam nejbližší plánované webináře i videozáznamy všech webinářů, které jsme odvysílali.
Tato stránka už o webináře nepečuje.
Děkujeme za pochopení!
Metodický portál RVP.CZ nabízí svým uživatelům tematická setkání ve virtuálním prostředí. Mají formu webinářů, webových seminářů. Konají se (dle přání uživatelů) obvykle ve večerních hodinách.
Na setkání zveme zajímavé hosty. Uvítáme náměty na hosty a na témata i od vás! Napište nám do diskuze.
Vstup do online místnosti i návod, jak na to, najdete NA VSTUPNÍ STRÁNCE << klikněte
Otvíráme 15 minut před začátkem! Odkaz na vstup najdete také v den konání akce na titulní straně portálu RVP.CZ (www.rvp.cz).
Potřebujete:
- počítač připojený na internet,
- bedničky nebo sluchátka (lektoři i s mikrofonem).
Přes zvukové zařízení budete spolu s ostatními účastníky naslouchat hostům a sledovat na obrazovce prezentace. Případné komentáře a dotazy budete moci psát do chatu, hosté na ně rádi odpovědí.
Ovládání online místnosti je velice snadné, nevyžaduje žádné předchozí zkušenosti!
Těšíme se na vás!
Webináře APIV A 2020
Autor kolekce: Marek Drahovzal
Kolekce webinářů projektu APIV A
Proběhlo
- Asertivita učitele / 16. 12. 2020
- Postavení asistenta pedagoga ve školském systému / 8. 12. 2020
- Logopedie na ZŠ / 2. 12. 2020
- Příklady praxe vzdělávání žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami / 1. 12. 2020
- Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem? / 25. 11. 2020
- Realizace vzdělávání dvouletých dětí / 24. 11. 2020
- Poruchy řeči u dětí v předškolním a mladším školním věku / 18. 11. 2020
- Dítě s poruchou pozornosti (ADHD, ADD) ve škole i doma / 11. 11. 2020
- Péče o nadání v běžné škole / 10. 11. 2020
- Práce s heterogenní třídou / 10. 11. 2020
- Jak se může učitel podílet na rozvoji řeči žáků na 1. stupni / 4. 11. 2020
- Syndrom vyhoření v pedagogické profesi / 3. 11. 2020
- Motivace a motivátory / 21. 10. 2020
- Jak podpořit žáka s ADHD limitovaného oslabenými exekutivními funkcemi / 20. 10. 2020
- Podpůrná opatření pro vzdělávání žáků se SVP na základní škole / 20. 10. 2020
- Jak podpořit dítě s problémy v učení a chování ve škole – očima dítěte, rodiče i pedagoga / 14. 10. 2020
- Podpůrná opatření pro vzdělávání žáků se SVP v mateřské škole / 13. 10. 2020
- Syndrom vyhoření / 30. 9. 2020
- Hodnocení v předškolním vzdělávání / 29. 9. 2020
- Společné vzdělávání a klima/kultura školy / 22. 9. 2020
- Žákovské prekoncepce mentálního postižení / 30. 6. 2020
- Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost předškoláka / 17. 6. 2020
- Skryté kurikulum aneb co škola neučí, a přesto nikdy nezapomeneme / 10. 6. 2020
- Komunikace rodina–škola / 9. 6. 2020
- Příprava a realizace adaptačních kurzů / 3. 6. 2020
- Čtenářská gramotnost – celoroční projekt k rozvoji čtenářské gramotnosti / 27. 5. 2020
- Činnosti školy, spojené se zadáváním údajů z Doporučení do školské matriky, vedení dokumentace školy o podpůrných opatřeních, financování podpůrných opatření / 26. 5. 2020
- Otevřená a nenásilná komunikace v náročných situacích / 20. 5. 2020
- Podpora při vzdělávání dětí, žáků s tělesným postižením a závažným onemocněním v běžné škole / 19. 5. 2020
- Online kariérové poradenství a kariérové vzdělávání / 13. 5. 2020
- Podpora při vzdělávání dětí, žáků se zrakovým a sluchovým postižením / 12. 5. 2020
- Skupinová práce a kooperativní učení II. / 6. 5. 2020
- Podpora při vzdělávání dětí, žáků s LMP / 5. 5. 2020
- Formativní hodnocení II / 29. 4. 2020
- Pedagogická diagnostika v ZŠ / 28. 4. 2020
- Nový žák-cizinec v mé třídě / 22. 4. 2020
- Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole / 15. 4. 2020
- Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku / 8. 4. 2020
- Jak identifikovat problémy a realizovat podporu u žáků na 1. stupni podpůrných opatření? / 7. 4. 2020
- Reedukace specifických poruch učení v systému inkluzivního vzdělávání / 1. 4. 2020
- Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu / 25. 3. 2020
- Novinky ve společném vzdělávání – Novela vyhlášky č. 27/2016 Sb. / 24. 3. 2020
- Jak na online vzdělávání / 20. 3. 2020
- Role poradenského pracoviště při nastavení podpůrných opatření u nadaných žáků / 18. 3. 2020
- Možnosti uplatnění digitálních technologií ve výuce přírodopisu / 11. 3. 2020
- Školní poradenské pracoviště a jeho pozice v systému školních a poradenských služeb. Doporučení pro vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami / 10. 3. 2020
- ADHD netradičně / 18. 2. 2020
- Formativní hodnocení / 12. 2. 2020
- Skupinová práce a kooperativní učení / 5. 2. 2020
- Problémy nadaných žáků s učiteli a problémy učitelů s nadanými žáky – je to problém? / 15. 12. 2019
- Škola bez poražených II. / 11. 12. 2019
- Gender a svobodná volba povolání / 10. 12. 2019
- Žák s ADHD v prostředí běžné základní školy / 4. 12. 2019
- Podpora žáků s PAS / 3. 12. 2019
- Mediální reflexe Jana Palacha během výročí / 28. 11. 2019
- Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce - sdílení zkušeností s jednotlivými metodami z příručky / 27. 11. 2019
- Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání / 21. 11. 2019
- Dějepisné perspektivy – historičtí aktéři včera, dnes a zítra / 20. 11. 2019
- Podmínky a realizace pro vzdělávání dvouletých dětí / 11. 11. 2019
- Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce - komu je příručka určena a jak s ní pracovat? / 7. 11. 2019
- Aplikace environmentálních prvků do vzdělávací nabídky mateřské školy II / 6. 11. 2019
- Digitální gramotnost v předškolním vzdělávání / 31. 10. 2019
- Čtení, to je zábava / 24. 10. 2019
- Pojetí asistentů pedagoga od 1. 1. 2020 a jejich financování / 22. 10. 2019
- Aplikace environmentálních prvků do vzdělávací nabídky mateřské školy / 16. 10. 2019
- Asistent jako podpora pedagoga aneb Asistent pedagoga ve světle mýtů a pravd v prostředí základní školy / 10. 10. 2019
- Moderní karetní a deskové hry k rozvoji matematické gramotnosti / 2. 10. 2019
- I když nejsem jazykář, mohu učit metodou CLIL / 26. 9. 2019
- Komunikace rodina–škola; specifika komunikace s rodiči žáků s SVP / 25. 9. 2019
- Škola bez poražených I. / 18. 9. 2019
- Asistent pedagoga v MŠ – podpora dítěte v MŠ, stimulace rozvoje / 5. 9. 2019
- Učit se učit, myslet a žít – učení s ohledem na fungování mozku / 20. 6. 2019
- Lidová balada a její uplatnění ve výuce / 13. 6. 2019
- Biodiverzita / 12. 6. 2019
- Nápadník pro environmentální výchovu / 6. 6. 2019
- Sportovní text – nástroj k rozvoji čtenářství / 29. 5. 2019
- Spomocník a Virtuální digitální centrum Elixíru / 22. 5. 2019
- Gamifikace výuky / 15. 5. 2019
- Počítáš, počítám, počítáme... / 25. 4. 2019
- Diferencovaná výuka aneb Jak pracovat s nadanými žáky v běžné třídě - praktické odpovědi na praktické otázky / 18. 4. 2019
- Rozvoj gramotností pomocí YouTube / 11. 4. 2019
- Lidová píšťala koncovka a její využití ve výuce / 10. 4. 2019
- Rozvoj digitální gramotnosti pro 2. stupeň ZŠ / 27. 3. 2019
- Čtenářská gramotnost – osvobozování mladého čtenáře (námořníka) / 21. 3. 2019
- Rozvoj digitální gramotnosti pro 1. stupeň ZŠ / 20. 3. 2019
- Moderní aplikace ve Windows II / 7. 3. 2019
- Rozvoj informatického myšlení s využitím robotických hraček / 6. 3. 2019
- Matematická pregramotnost v mateřské škole / 28. 2. 2019
- Genderově citlivý přístup k dětem v mateřských školách - ukázky praktických aktivit / 21. 2. 2019
- Model E-U-R v praxi, rozvoj kreativity / 20. 2. 2019
- Pokusné ověřování občanského vzdělávání ve školách / 14. 2. 2019
- Pohybové činnosti v mateřské škole / 13. 2. 2019
- Mapy učebního pokroku klíčových kompetencí ve výuce ZŠ / 6. 2. 2019
- Jak seznamovat žáky/ně II. stupně ZŠ s tématem zastoupení žen a mužů v rozhodovacích pozicích / 24. 1. 2019
- Jak seznamovat žáky/ně I. stupně ZŠ s tématem zastoupení žen a mužů v rozhodovacích pozicích / 17. 1. 2019
- Metody a techniky dramatické výchovy v MŠ II. / 9. 1. 2019
Proběhlo v letech 2012–2018
- Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. / 6. 12. 2018
- Rozvíjení digitální gramotnosti nejen v češtině / 28. 11. 2018
- Výuka v projektech na 1. stupni ZŠ / 22. 11. 2018
- Třída – od jednotlivce k třídnímu kolektivu / 15. 11. 2018
- Genderově podmíněné násilí / 8. 11. 2018
- Metody a techniky dramatické výchovy v MŠ / 24. 10. 2018
- Moderní aplikace ve Windows / 17. 10. 2018
- Tvorba 3D objektů jednoduše / 10. 10. 2018
- Svobodný software ve výuce i mimo ni / 4. 10. 2018
- Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. / 26. 9. 2018
- Khan Academy v češtině: využití nástrojů nového webu / 20. 9. 2018
- Ozoboti napříč předměty / 12. 9. 2018
- Líný učitel ve výuce / 5. 9. 2018
- S předškoláky tematicky – oblečení, nábytek / 13. 6. 2018
- Včelka – podpora a rozvoj čtenářských dovedností / 31. 5. 2018
- Slovní zásoba a jazykový cit / 23. 5. 2018
- Autorské právo ve vzdělávání – co je nového? / 16. 5. 2018
- Inspiromat pro mateřské školy II. / 9. 5. 2018
- Projektové vyučování na ZŠ / 2. 5. 2018
- Třídnická hodina – hry a techniky na soudržnost třídy, ovlivňování skupinové dynamiky třídy / 25. 4. 2018
- Dramatické a pohybové aktivity pro MŠ / 11. 4. 2018
- Simulační a strategické hry ve výuce / 5. 4. 2018
- Badatelské aktivity (nejen) v hodinách přírodovědy / 21. 3. 2018
- Třídnická hodina – hry a techniky na soudržnost třídy, diagnostické techniky / 14. 3. 2018
- Regionální učebnice a místně ukotvené učení / 8. 3. 2018
- Jak na rozvoj podnikavosti ve škole / 6. 3. 2018
- Inspiromat pro mateřské školy / 28. 2. 2018
- Konverzace v aj? Jak motivovat nemotivované / 22. 2. 2018
- Konverzace v aj? Ano! Kdy? Nejlépe od 1. třídy! / 15. 2. 2018
- Co dělat, aby čtení bavilo? / 7. 2. 2018
- Tradiční lidové hudební nástroje ve výuce / 25. 1. 2018
- Geometrie trochu jinak / 17. 1. 2018
- Slovní zásoba v angličtině: Jak na ni? / 11. 1. 2018
- Jak se připravit na vstup žáka s PAS do třídy / 14. 12. 2017
- Genderová rovnost – volba povolání podle schopností a nadání, nikoliv podle předsudků / 7. 12. 2017
- Problémové chování ve škole, jeho prevence a účinné řešení / 30. 11. 2017
- Badatelsky orientovaná výuka (jak bádat venku, napříč předměty, pohled z praxe) / 2. 11. 2017
- Genderová rovnost – tipy pro obsah a metody výuky na ZŠ / 25. 10. 2017
- MOOC – a další možnosti pro profesní rozvoj učitelů / 11. 10. 2017
- Mediální aktivity ve výuce / 5. 10. 2017
- Khanova škola – možnosti využití, překládání se studenty a tvorba vlastních videí / 20. 9. 2017
- Proces domestikace živočišných druhů od paleolitu do současnosti aneb Kde se vzala domácí zvířata? / 13. 9. 2017
- Měkčení (rozlišování slabik DI, TI, NI – DY, TY, NY), rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek / 7. 9. 2017
- Klimatické změny, uhlíková stopa / 14. 6. 2017
- Online pracovní sešity / 7. 6. 2017
- Voda – badatelsky orientované učení / 31. 5. 2017
- Voda z kohoutku, voda v krajině / 24. 5. 2017
- Vzdělávání žáků s PAS ve středních školách / 11. 5. 2017
- Experiment v MŠ / 3. 5. 2017
- Možnosti využití mediálních dovedností / 26. 4. 2017
- Scientix – inspirace ze světa přírodních věd / 20. 4. 2017
- Žák s PAS v kolektivu třídy: práce s kolektivem spolužáků, prevence šikany, podpora vztahů / 13. 4. 2017
- Pohybové chvilky a hry v MŠ / 5. 4. 2017
- Je naše digitální stopa ještě naše? / 29. 3. 2017
- Hodnocení studentských prací v online prostředí / 22. 3. 2017
- Jaro s předškoláky / 16. 3. 2017
- Okamžiky rozhodnutí / 9. 3. 2017
- PLE (personal learning environment) učitele / 1. 3. 2017
- Dějiny v muzeu – muzeum v dějinách / 23. 2. 2017
- Jak využít WordPress ve školském prostředí / 15. 2. 2017
- Učitel – kurátor digitálního obsahu / 8. 2. 2017
- Tvořivá dramatika v mateřské škole / 1. 2. 2017
- Školské rady / 25. 1. 2017
- Technologické „hračky“ ve škole / 18. 1. 2017
- Zima s předškoláky / 11. 1. 2017
- Technologie v rukou začínajícího učitele / 4. 1. 2017
- Podpůrná opatření pro nadané a mimořádně nadané žáky / 14. 12. 2016
- Žáci vynechávají, přidávají, přesmykují písmena či slabiky? – Jak na to? / 7. 12. 2016
- Kam na školu – jak při výběru oboru pomůže informační systém Infoabsolvent / 6. 12. 2016
- Metody výuky jako podpůrná opatření / 1. 12. 2016
- Geometrie v gotické architektuře / 24. 11. 2016
- Méně obvyklé metody práce s textem pro žáky s diagnozou dyslexie a méně zdatné čtenáře / 16. 11. 2016
- Plán pedagogické podpory – jeho tvorba, realizace a vyhodnocování / 9. 11. 2016
- Hry, pohybové aktivity a další nápady do hodin matematiky / 2. 11. 2016
- Podzim s předškoláky / 26. 10. 2016
- Včela medonosná – příklad společenského hmyzu / 20. 10. 2016
- Školní strašák dyslexie / 12. 10. 2016
- Hry, pohybové aktivity a další nápady do hodin českého jazyka / 6. 10. 2016
- Jak učit výslovnost cizího jazyka tak, aby žáky to bavilo? / 29. 9. 2016
- Jak začít podnikat / 22. 9. 2016
- Průvodce Průvodcem upraveným RVP ZV / 21. 9. 2016
- Jak zlepšovat školní vzdělávací program (ŠVP) / 14. 9. 2016
- Záměny písmen ve čtení i psaní – jak na to? / 8. 9. 2016
- Geometrické tvary – tematická výuka s předškoláky / 16. 6. 2016
- Možnosti grantové podpory škol: Evropský sociální fond, komunitární programy a partnerské projekty / 1. 6. 2016
- Logické rámce nejen pro psaní projektových žádostí / 25. 5. 2016
- Lesní školky – zkušenosti zakladatelky / 18. 5. 2016
- Ochrana zvířat s využitím znalostí etologie – jak zvládnout kontroverzní témata / 12. 5. 2016
- Duševní vlastnictví a technické a přírodovědné předměty / 11. 5. 2016
- Počítačem podporovaný experiment a jeho místo ve výuce na ZŠ a SŠ / 27. 4. 2016
- Odpady, nebo zdroje? / 21. 4. 2016
- Aplikace funkcí aneb Různé křivky kolem nás / 20. 4. 2016
- Případ Mašínové v kontextu výuky o 50. letech / 13. 4. 2016
- Školní zralost x odklad školní docházky / 10. 3. 2016
- Hudební výchova napříč předměty / 9. 3. 2016
- Úvod do TOV; vyhledávání a citace otevřených výukových zdrojů – zaměřeno na obrázky a fotografie / 8. 3. 2016
- Mobilní zařízení ve výuce přírodovědných předmětů / 2. 3. 2016
- Potraviny a lidé / 24. 2. 2016
- BYOD / 17. 2. 2016
- Československo 38–89: příklad využití počítačové simulace ve výuce o minulosti / 10. 2. 2016
- Molekulová vizualizace v přírodovědných předmětech / 3. 2. 2016
- Aktérský pohled ve výuce dějepisu / 28. 1. 2016
- Výuka v zahradě napříč předměty / 21. 1. 2016
- Umíte to s pohádkou? / 14. 1. 2016
- Využití fotografie ve výuce dějepisu / 7. 1. 2016
- Možnosti grantové podpory škol, aneb kde vzít peníze navíc / 2. 12. 2015
- Místně zakotvené učení – význam a příklad questové trasy / 25. 11. 2015
- Významné environmentální dny pro projektové vyučování / 18. 11. 2015
- Jak učit děti komunikaci s osobami se zdravotním postižením / 11. 11. 2015
- Jak vzniká slovník a jak může pomáhat ve výuce jazyků / 4. 11. 2015
- Místo paměti – Václavské náměstí v proměnách času – metodický materiál pro výuku dějepisu a občanské výchovy / 29. 10. 2015
- Aplikace matematiky aneb Nedokonalosti dokonalé matematiky / 21. 10. 2015
- Projektová rizika a jak na ně reagovat / 14. 10. 2015
- Poradenství a rozvoj dovednosti žáka v řízení vlastní vzdělávací a profesní cesty / 7. 10. 2015
- Veřejné licence, Creative Commons a možnosti jejich využití / 1. 10. 2015
- Svědectví pamětníků ve výuce pro 21. století / 16. 9. 2015
- Analýza webových dat pro učitele / 10. 9. 2015
- Jak rozvíjet orientaci u předškoláků? / 18. 6. 2015
- Židovské muzeum v Praze – možnosti spolupráce pro učitele / 10. 6. 2015
- Metoda vypravování ve výuce (zejména v environmentální výchově) / 3. 6. 2015
- Jak využít Europass ve výuce / 27. 5. 2015
- Proč je užitečné myslet pozitivně při vzdělávání / 20. 5. 2015
- Mediální systém v ČR a postavení veřejnoprávních médií / 13. 5. 2015
- Využití orální historie pro tvorbu výukového dokumentu / 6. 5. 2015
- Podpora učitele v jeho práci / 29. 4. 2015
- Výuka dějepisu podle alternativní verze / 23. 4. 2015
- Zelená třída – podpora vzdělávání pro udržitelný rozvoj / 15. 4. 2015
- Možnosti spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením / 8. 4. 2015
- Kolektivizace zemědělství v ČSR v 50. letech 20. století – metodická inspirace / 1. 4. 2015
- Online učení se v Edmodu / 25. 3. 2015
- Mandaly nejen na interaktivní tabuli / 18. 3. 2015
- Moderní dějiny – webová antologie pramenů na příkladu I. světové války – metodická inspirace / 11. 3. 2015
- Živá zvířata ve výuce na základních, praktických a speciálních školách / 4. 3. 2015
- Spektrum vzdělávacích metod / 26. 2. 2015
- Využití školních zahrad a pozemků – praktická ekologie / 18. 2. 2015
- Videohry ve škole / 11. 2. 2015
- Víš, co jíš / 4. 2. 2015
- Gramotnosti ve vzdělávání – co, proč a jak? / 28. 1. 2015
- Jak rozvíjet motoriku u předškoláků / 22. 1. 2015
- Levák a jeho svět / 14. 1. 2015
- Jak na výchovu k podnikání a podnikavosti na základní škole / 8. 1. 2015
- Kazuistický seminář - edukační proces a jeho specifika u žáků se zrakovým postižením / 10. 12. 2014
- Co potřebují občankáři / 3. 12. 2014
- Duševní vlastnictví ve výuce / 19. 11. 2014
- Zraková hygiena – teoretická východiska a praktické aplikace / 12. 11. 2014
- Software pro organizaci času a projektové řízení / 5. 11. 2014
- Novinky v síti CEFIF / 16. 10. 2014
- Představení projektu Krajinou příběhů a metodické příručky pro výuku romské historie / 9. 10. 2014
- Podpora rozvoje podnikavosti žáků s využitím zkušeností z vedení JA Firmy / 2. 10. 2014
- Extremismus a škola: přístup k žákovi s radikálními postoji a k jeho třídě / 24. 9. 2014
- Podmínky pro integraci žáků s PAS – III. / 10. 9 .2014
- Rozvíjejme děti v řeči, percepcích, motorice, orientaci i předmatematice již (a nejen) v MŠ / 19. 6. 2014
- Mentoring nebo jen hodnocení? / 11. 6. 2014
- Výchova k podnikavosti / 4. 6. 2014
- Naši nebo cizí? Židé v českém 20. století. / 28. 5. 2014
- Poruchy autistického spektra, legislativní podpora inkluze v praxi / 21. 5. 2014
- Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce / 15. 5. 2014
- Problematika citování se zaměřením na školní prostředí / 23. 4. 2014
- Projektový den Ekolibřík – zkušenosti s využitím interaktivní tabule v projektovém dnu DDM / 9. 4. 2014
- Zvládání stresu – praktická cvičení s ukázkami / 3. 4. 2014
- Občanem v Evropské unii: Evropské volby 2014 / 27. 3. 2014
- Levák a psaní aneb Jakou metodu psaní pro leváky zvolit / 19. 3. 2014
- Jak využít volně šiřitelný software ve výuce / 13. 3. 2014
- Cesta za žákovskými projekty / 6. 3. 2014
- Mediální výchova: Jak vymýtit mýty? Skepsí a kritickým myšlením / 26. 2. 2014
- Multikulturní výchova: Projevy předsudků, rasismu a násilí z nenávisti / 19. 2. 2014
- Poruchy autistického spektra, typické chování žáků s PAS / 12. 2. 2014
- Rozvíjíme děti ve zrakovém a sluchovém vnímání od předškolního věku / 6. 2. 2014
- Prostorové vnímání a předmatematické představy s interaktivní tabulí / 22. 1. 2014
- Dílny romské historie na školách / 15. 1. 2014
- Kázeň ve třídě: Já jako učitel aneb Co mohu a mám ovlivnit a jak mi může pomoci supervize / 9. 1. 2014
- O metodě storytellingu a jeho využití ve školství / 4. 12. 2013
- Úspěšná prezentace a Elevator Speech / 28. 11. 2013
- Nákupy na internetu (nejen) přes slevové portály / 20. 11. 2013
- Občanem v Evropské unii / 7. 11. 2013
- Občanské vzdělávání / 23. 10. 2013
- Syndrom vyhoření a psychohygiena / 16. 10. 2013
- Být odlišný je normální / 9. 10. 2013
- Rozvoj podnikavosti žáků / 2. 10. 2013
- Finanční gramotnost na školách / 25. 9. 2013
- Fiktivní firmy jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí / 18. 9. 2013
- Poezie ve škole / 12. 9. 2013
- Stres a jak mu předcházet / 23. 3. 2013
- S Europassem se neztratíte / 19. 6. 2013
- Mezinárodní humanitární právo ve výuce I., II. / 6. 6. 2013, 12. 6. 2013
- Finanční gramotnost s projektem Finanční gramotnost do škol / 27. 3. 2013, 29. 5. 2013
- Dítě se zrakovým postižením v procesu edukace I., II. / 15. 5. 2013, 22. 5. 2013
- Online tipy do výuky / 2. 5. 2013
- Děti s dyslexií a výuka angličtiny – na 1. stupni (20. 3. 2013), na 2. stupni (17. 4. 2013)
- PowerPoint jako pomocník při tvorbě DUM / 10. 4. 2013
- Škola? V pohodě! / 4. 4. 2013
- Školní parlament jako nedílná součást života školy / 13. 3. 2013
- Word jako pomocník při tvorbě DUM / 6. 3. 2013
- Jak bude vypadat výuka ve třídě budoucnosti? / 20. 2. 2013
- Výuka AJ v MŠ prostřednictvím pohádky / 13. 2. 2013
- Jak rozvíjet předmatematické představy v přípravné třídě / 24. 1. 2013
- Finanční gramotnost – hospodaření domácnosti / 10. 1. 2013
- AJ podle Helen Doron / středa 21. 11. 2012
- Souvislý písemný projev žáka / čtvrtek 8. 11. 2012
- Finanční vzdělávání prostřednictvím dalších gramotností / 31. 10. 2012
- Jak na finanční gramotnost I. / 18. 10. 2012
- Co je to projekt / 10. 10. 2012
- Sociální sítě – cesta k profesnímu rozvoji / 26. 9. 2012
- Angličtina v předškolním vzdělávání se S. Dolákovou / 20. 6. 2012
- Jak na finanční gramotnost ve škole / 14. 6.2 012
- Digitální učební materiály a jejich sdílení napříč Evropou / 6. 6. 2012 – záznam je k dispozici v modulu AudioVideo
- Přípravné třídy / 2. 5. 2012 – záznam je k dispozici v modulu AudioVideo
Krátký dotazník: průzkum k webinářům
Doporučte hosta pro setkání
Pokud můžete doporučit zajímavou osobnost, která by se chtěla stát hlavní prezentující osobou našeho setkání, nebo máte přímo vy nějaké téma vhodné pro online vzdělávací webinář, neváhejte se ozvat na setkavani@rvp.cz nebo v diskuzním fóru.
Doporučené odkazy k online setkávání
Metodický portál RVP.CZ nabízí svým uživatelům tematická setkání ve virtuálním prostředí. Mají formu webinářů, webových seminářů. Konají se (dle přání uživatelů) obvykle ve večerních hodinách.
- Hlavní stránka online setkávání na Metodickém portálu RVP.CZ
Rozcestník všech setkání, která se aktuálně konají, nebo která se konala.
Na setkání zveme zajímavé hosty. Uvítáme náměty na hosty a témata i od vás!
- Fórum k online setkávání na Metodickém portálu RVP.CZ
Diskuze k blížícím se setkáním, ale i k těm, která už proběhla.
Diskuze k online setkávaní
- Online setkávání • Seminář Nedirektivní komunikace
- Online setkávání • dotaz
- Online setkávání • Re: Webinář
- Online setkávání • Webinář
- Online setkávání • Re: Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost předškoláka
- Online setkávání • Re: Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost předškoláka
- Online setkávání • Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost předškoláka
- Online setkávání • Re: Příprava a realizace adaptačních kurzů
- Online setkávání • Re: Příprava a realizace adaptačních kurzů
- Online setkávání • Skryté kurikulum